piątek, 22 maja 2015

BTS-owe strony ze "Zniszcz Ten Dziennik"

Hej :)
Wczoraj jak już wspominałam byłam na wycieczce. I korzystając z długiej drogi moja BFF i ja robiłyśmy strony ze " Zniszcz Ten Dziennik". Mnie się efekt podoba i mam nadzieję, że Wam też się spodoba. :)

1 strona, którą zrobiłyśmy w BTS-owym stylu to: TO MIEJSCE JEST PRZEZNACZONE NA MONOLOG WEWNĘTRZNY", ale przecież nikt nie podkreślił, że to ma być mój monolog wewnętrzny, więc napisałam po koreańsku tekst piosenki BTS "Boy In Luv" i razem z najką narysowałyśmy V z dość ciekawą miną :). Myślę, że ta piosenka to tak jakby monolog wewnętrzny jej autora...













2 strona, którą robiłyśmy to : POMAŻ SZALEŃCZO, AGRESYWNIE, LEKKOMYŚLNIE I ŻYWIOŁOWO... Ja mazałam agresywnie i lekkomyślnie, więc na jakiś super efekt nie oczekujcie xD :)


Hehe... Noga właścicielki dziennika w tle xD


A tu jej plecak :)

3 strona, którą robiłyśmy była związana nie tylko z BTS, ale ogólnie z K-POPem... Ta strona to: .UŁYT DO ZSIP.., Zdjęcia trochę niewyraźne z powodu trzęsącego autobusu, ale jeśli ktoś bardzo się postara to się odczyta :)





Jeszcze parę zdjęć BTS (jak zwykle):

















Na dziś to tyle...
Pa...
Teayeon :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz