wtorek, 26 maja 2015

Moja przygoda z K-POPem, czyli jak to wszystko się zaczęło... ♥

Hej :)

Miałam dodać zdjęcia swoich rysunków, ale postanowiłam, że dodam je dopiero jak skończę rysować Jina. Poza tym myślę, że ten pomysł na posta, który dzisiaj zaprezentuję jest fajniejszy :)

Jak pewnie poznaliście po temacie tego posta opowiem tu moją historię z K-POPem... Gdyby nie ten dzień najprawdopodobniej nigdy nie "poznałabym" nie tylko K-POPu, ale także BTS.

No więc...

      Był jeden z tych okropnych dni kiedy ma się multum nauki i zadań, a w dodatku sprawdzian następnego dnia. Około godziny dwudziestej pierwszej robiłam na przyrodę album pt. "Ssaki" (na komputerze). Jako, że robiłam kolaże ze zdjęć musiałam to wszystko zgrywać, edytować itp. Przy drugim biurku, w tym samym pokoju moja siostra przepisywała słówka z j.angielskiego. Zaszantażowała mnie (xD), więc byłam zmuszona włączyć piosenkę BTS "Boy In Luv". I musiałam włączać ją z osiem razy, jak nie więcej. Po posłuchaniu jej pierwszy raz mój komentarz brzmiał "Boże... To jest jakieś demoniczne! Ej, a to śpiewają chrześcijanie!?" , "Jakie to beznadziejne!" i "Muszę tego słuchać!?'. No, ale skończyłam projekt jakieś dwie godziny po rozpoczęciu. Wtedy posłuchałam całej piosenki od początku do końca i obejrzałam teledysk. I... "OMG jak ten "Rudy" pięknie śpiewa!" i "Ej, to faktycznie jest super!". Następnego dnia wpisałam w Google: Bangtan Boys - członkowie. No i wiecie dowiedziałam się, że "Rudy" to V, "Bordas" - Jungkook, "Biały" - Rap Monster, "Czarny" - Jimin, "Ten z postawionymi włosami" - Jin, "Ten skoczny" - J-Hope, "Ten z piskliwym głosem" - Suga. Z tym "piskliwym głosem" chodziło mi o to, że tak fajnie dociąga wyrazy. Potem posłuchałam ich innych piosenek i WSZYSTKIE (!!!) były super! Na początku nie potrafiłam ich rozróżniać, a teraz tylko mi się z tego chce śmiać.
Następnie dzięki siostrze polubiłam:
-SNSD - Mr.Mr.
-SNSD - Galaxy Supernova
-EXO - Overdose
-EXO - Wolf
-G-Dragon & Taeyang - Good Boy
-G-Dragon & Taeyang - Ringa Linga
-T-ara - Sugar Free
i mogę tak wymieniać i wymieniać...
Teraz, jak pewnie wiecie, uwielbiam BTS i mam ochotę podziękować nauczycielce od przyrody za to zadanie :)

A jak zaczęła się Wasza przygoda?

Obowiązkowe zdjęcia:
















Chyba pierwszy raz dodaję gify :)






Zakładam, że V zastanawia się co Jin wyprawia :)


















Znalazłam to zdjęcie, z którego odrysowywałam Sugę :)




Na dziś tyle...
Teayeon ♥
Pa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz