piątek, 26 czerwca 2015

#Something about me

Witam ponownie ;)

Wczoraj miałam koniec roku i mogę się Wam pochwalić ocenkami ;)


Słabo widać, więc... mam średnią ocen 5,50  ;D Hehehe~ najlepsza średnia w szkole ^^

Dostałam:
- kubek absolwenta
- płótno 35x45 (!!!) z przyborami
- "Złote pióro"
- misia z herbem szkoły
- 2 książki
- grawerowaną na drewnie nagrodę od patrona szkoły m.in. za stanie w poczcie sztandarowym
- płytę od wychowawczyni ze zdjęciami klasy z 3 lat
- witraż z aniołkiem, który sama robiłam
- no i świadectwo z paskiem...

Wczoraj do godz. 11;30 nudziliśmy się w szkole, bo nauczyciele kazali nam przyjść a i tak nic nie robiliśmy  i oto tego wyniki...



Nareszcie widzicie co tu pisze xD.

                   

A tu ja...

Tak... Tak właśnie wygląda Teayeon xD
Czemu Teayeon mówi o sobie w 3 osobie?

Na dziś tyle..
Pa...
Teayeon <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz