czwartek, 9 lipca 2015

#K-POP - JAY, MISS A, APINK, JYJ, BTOB, VIXX, F(X), SS501, SHINee, 2PM

Hejka ;)
Dzisiaj znowu zespoły k-popowe i ich członkowie. Na jutro przygotowuję całkowicie inny post, ale nie zdradzę jaki. Pojutrze będą "Ciekawostki z 4 stron świata", a popojutrze znowu K-POP.

11. Jay Park
Solowy artysta ^w^


Najlepsza piosenka według mnie

12. MISS A

Członkinie:

Bae Suzy

Wang Feifei

Meng Jia

Min

Najlepsza piosenka według mnie:
13. APINK

Członkinie:

Jung Eun-ji

Son Na-eun

Park Cho-rong

Yoon Bomi

Oh Ha-young

Kim Nam-joo

Hong Yoo-kyung

Najlepsza piosenka według mnie:
14. JYJ

Członkowie:

Hero Jaejoong

Micky Yoochun

Xiah Junsu

Najlepsza piosenka według mnie

15. BtoB

Członkowie

Yook Sungjae
Wygląda jak Jungkookie...

Lee Minhyuk

Shin Peniel

Lim Hyun-sik
Podobny do Kookiego...?
Seo Eunkwang

Jung Il-hoon
Czy tylko mi on przypomina Sugę? ^w^

Lee Changsub
Super! 3 osoby z BTOB przypominają mi Kookiego, a jeden Sugę...
Najlepsza piosenka

16. VIXX

Członkowie

Hongbin
Czy tylko mi na tym zdjęciu przypomina Laya z EXO?
N

Hyuk

Ken
Przypomina Krisa - były członek EXO - ?
Ravi

Leo

Najlepsza piosenka

17. F(X)

Członkowie

Krystal

Sulli

Amber Liu

Victoria Song

Luna

Najlepsza piosenka

18. SS501

Członkowie

Kim Hyun Joong

Kim Hyung-jun

Park Jung-min

Heo Young-saeng

Kim Kyu-jong

Najlepsza piosenka

19. SHINee

Członkowie

Lee Tae-min

Choi Min-ho

Kim Jong-hyun

Lee Jin-ki

Kim Ki-bum

Najlepsza piosenka

20. 2PM

Członkowie

Nichkhun

Ok Taecyeon

Lee Junho

Jang Wooyoung

Hwang Chansung

Jun. K

Najlepsza piosenka

Pa...
Teayeon <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz