sobota, 6 czerwca 2015

BTS Rookie King EP5


Hej :)
Dzisiejszy dzień przejdzie do historii. Z tego powodu, że skończyłam rysunek Jina :) Jest (tak jak obiecałam) pocieniowany ... Ale nie cieszmy się jeszcze, bo przy okazji zgubiłam adapter do karty pamięci i nie mam jak wstawić zdjęcia... Jutro poszukam, a dziś znowu o Rookie King... Nie przejmujcie się już niedługo skończą mi się odcinki, a mam dużooo pomysłów na posty :)

No więc...

W 5 odcinku można zobaczyć:
  • Bangtan Sport Bowling
Drużyny:
Hyungnim Team - Suga, J-Hope, Jin
Aow Team - Jimin, V, Jungkook
  • kulisy kręcenia "Beautiful"
  • Król Nerwów
Zadania:
  1. Break chopsticks with ur buttock
  2. A man with flower
  3. Men's bitter life
  4. Pretty boy's skin
  5. Hit the philthrum
  6. Hot serbet
  7. Do you have order?
  • Bangtan Lotto Show
Najlepsze momenty (według mnie, bo to nie jest powiedziane, że innych fajnych momentów nie ma):
  1. 31:50-32:59
  2. 36:16-36:56
  3. 38:03-38:55
  4. 39:59-40:50
  5. 40:55-44:45
  6. 46:00-47:20
Tak, wiem, że to dziwne, że filmik jest dodany na samym początku posta, ale laptop się zbuntował ;P

Nie wiem czy Wy też tak macie, ale za każdym razem gdy Bangtan Boys wydają nowy teledysk oglądam go z 5 razy i "oswajam się" z tym co, gdzie, kiedy i jak jest wykonane... Bardzo, naprawdę bardzo podoba mi się teledysk do piosenki "For you" i mimo, że jest wykonany w j. japońskim i tak jest fajna :). MV naprawdę uroczy gdy BTS stara się zarobić pieniądze, aby Jungkook mógł odwiedzić jakąś dziewczynę. Jak zawsze czekam, aż jakaś dobra duszyczka, która umie mówić lub pisać albo mówić i pisać po koreańsku zlituje się nad fanami i wstawi tłumaczenie po polsku.

Przepraszam, że dodaję posty tak późno, ale trudno w ciągu dnia dorwać się do laptopa ;D.

No to na dziś tyle :)
Pa...
Teayeon ♥

P.S. Życzcie mi powodzenia w szukaniu adaptera ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz