wtorek, 9 czerwca 2015

^.^ Moje rysunki ^.^

Hej :)
Dzisiaj coś co już dość dawno obiecałam i ... dodatek specjalny (? - nie wiem jak to inaczej ująć).
Jak pewnie zauważyliście znalazłam adapter :) Jak zwykle przepraszam za słabą jakość zdjęć, ale robione telefonem...
Rysunek Jina:
 


Jak pewnie wiecie (a może nie) jest takie coś jak CHIBI. To po prostu jakaś postać przedstawiona za młodych lat. Bardzo kojarzy mi się ten typ obrazków z kawaii, bo są takie słodkie i urocze. Chibi charakteryzują się wielką głową i oczami oraz małym ciałem.

Obrazek z internetu, żebyście mniej więcej zobaczyli jak to ma wyglądać:


Moja wersja (pierwszy raz dodaję pokolorowane obrazki)
P.S. Ja tak zbytnio nie umiem malować kredkami.
Niektóre postacie mają żółte oczy na tych zdjęciach. Tak naprawdę to jasnozielony kolor. Piszę to, żebyście nie myśleli, że jestem jakaś dziwna albo coś w tym stylu.
















Na dziś tyle...
Pa...
Teayeon :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz