środa, 24 czerwca 2015

#My wishlist

Witam ^^
Dziś 2 posty w ciągu 1 dnia z tego powodu, że kilka osób na asku pytało o moją listę życzeń :)
No to zaczynamy:
  1. Bluza z cytatem z "No More Dream".

Jak zobaczyłam to się zakochałam... Kwestia Sugi z piosenki "No More Dream". Bluza nie jest znowu tak bardzo droga i a mi bardzo się podoba ^^

2. Bluzka z napisem "Na Kapitol".
 Jeśli ktoś czytał mój opis na asku to wie, że moja ulubiona książka to "Igrzyska Śmierci", a tam dystrykty organizują powstanie przeciwko Kapitolowi. Super pomysł na nadruk bluzki ;)

3. Bluzka z logo BTS

Bluzka z przodu ma nadruk loga Bangtan Boys xD I wszystko jasne ^^

4. Nike Air Force 1 Mid (Gs)

Według mnie bardzo efektowne buty. Zawsze kupuję buty z firmy NIKE. Tylko czasami z ADIDASA lub REEBOKA.

5. Creepersy

Kto nie słyszał o creepersach? Świetne, świetne, świetne (...) buty. Wyglądają bardzo ładnie, a ta podeszwa (!).

6. Bluza z napisem HOPE.

I znów tematycznie ''Igrzyska Śmierci''... Hope to nadzieja po angielsku... Fragment filmu....
" Nadzieja.
Nadzieja?
Tak. Nadzieja"

7. " Zniszcz Ten Dziennik" i "To nie książka"


Hit roku xD Ale muszę przyznać, że podoba mi się dlatego, że uczy kreatywności i rozwija wyobraźnię u dzieci, młodzieży, a nawet dorosłych ^^

Dobra...
Na dziś serio tyle...
Pa...
Teayeon <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Google+ Followers