środa, 24 czerwca 2015

#New MV BTS for the "Sick"

Hej ;)
Nasze gwiazdeczki mają nowy teledysk do piosenki "Sick". Niektórzy mówią, że to nie "Sick" tylko "Dope"... Nie wiem, która wersja jest bardziej poprawna, ale ja się już przyzwyczaiłam, że mówię ''Sick". Podobna sytuacja była z "Converse High" jedni mówili tak, a drudzy, że to "Lovers High. Ja mówię na tamtą piosenkę "Converse High".
No, ale przejdźmy do rzeczy... Co sądzę o teledysku???
Szczerze powiedziawszy Bangtan Boys mnie zaskoczyli. Czym? No, więc piosenkę posłuchałam w dniu kiedy na YOUTUBE wszedł comeback. Te zdjęcia...








... widziałam jakieś 5 dni temu, ale myślałam, że to jakaś sesja czy coś w tym stylu... a tu połączenie tych look'ów i piosenki w teledysku! I właśnie to mnie zaskoczyło.
Nim napiszę co o tym sądzę zwrócę na coś Waszą uwagę...
Pierwsze oglądnijcie ten filmik i zwróćcie uwagę na końcówkę, którą śpiewa Jungkook i Jimin:


A teraz popatrzcie na końcówkę teledysku: ( od 3:29)


Widzicie? Podczas gdy śpiewa Kookie ustami porusza Jimin i na odwrót.
A co sądzę o teledysku...?
No, więc myślę, że to jeden z najlepszych teledysków. Pomysł na stroje... niesamowity ! Miejsce kręcenia daje taką atmosferę tajemniczości, a pomysł, żeby połączyć tę piosenkę i te stroje naprawdę świetny! A piosenka sama w sobie - 10/10 xD i choć nadal wolę "Boy In Luv" to nareszcie jakaś nowa piosenka po "I need u" i "For you" pojawiła się w moim rankingu piosenek ;). TELEDYSK JEST ŚWIETNY!!! Oglądałam go z 7 razy pod rząd ;D...
Jutro mam koniec roku!
Obiecuję,że przez wakacje posty będą częstsze...
Aha, i jeszcze jedno...
Muszę się pochwalić, że mam plakat kochanych BTS z gazety BRAVO... Polujcie na nie, bo są w sprzedaży tylko do 29 czerwca...
Plakat wygląda tak. Na pewno niedługo pojawi się na mojej ścianie.
W sumie to magazyn wybrał fajne zdjęcie ;)













Na dziś tyle...
Pa...
Teayeon <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz