czwartek, 23 lipca 2015

#Comeback Tao

Hejka ;)
Jak tylko wstałam to poszłam sprawdzić na laptopie czy wszedł już ten comeback czy nie. I aż do 9:30 czekałam i czekałam i dopiero jako 302 (!) weszłam na teledysk do "T.A.O". Trzeba przyznać nazwa chwytliwa xD ;D



No i trzeba przyznać Taoś się spisał ^^ Bałam się, że cała piosenka będzie wolna, no ale nie zawiodłam się ;) Osobiście wolę jak Tao rapuje, bo wtedy ma taki głos hardkora (czy jak to się pisze). Ale do jego wokalu też nic nie mam. Tao jest w piątce moich ulubieńców z EXO, więc trzymałam kciuki, ale nie potrzebnie się martwiłam, że ten solowy album będzie niewypałem, bo jest świetny! BRAWO! A wie ktoś może czy będą inne piosenki i teledyski? Bo szukałam (P.S. nigdy nie umiem niczego znaleźć) ale nie znalazłam -,- Śmiać mi się chciało z tego, że te dwie dziewczyny wcale niskie nie były, a tak niziutko wyszły przy 183-centymetrowym Tao xD Jak ja bym przy nim wyglądała? Ok. 20 cm różnicy wzrostu (!) A co do piosenki i teledysku - I LIKE IT! Dalszych sukcesów w solowej karierze, Tao!


Przypadł Wam do gustu comeback?

Paa...
Teayeon jarająca się tą piosenką <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz