środa, 22 lipca 2015

#About me

Hejka ;)
Dziś post, w którym co nieco się o mnie dowiecie.

1. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
Moja komórka. Zawsze muszę ją przy sobie mieć. Szczególnie ostatnio, bo ściągnęłam fajne piosenki ;)

2. Ulubiony sklep z ubraniami?
Nie mam. Kupuję tam, gdzie spodobają mi się ubrania.

3. Czy lubisz pływać?
Lubię przebywać w wodzie, a czy pływać też to nie wiem, bo nie umiem. Jak moja klasa była na wycieczce w aquaparku to był ze mnie niezły ubaw, bo prawie się utopiłam ^^ Ach ta ja i moje życiowe problemy...

4. Masz jakieś fobie?
Boję się przebywać w małych, zamkniętych pomieszczeniach z wodą. Zamknięta zjeżdżalnia w aquaparku była dla mnie okropna.

5. Pijesz kawę?
Nope.

6. Co robiłaś o 24:00?
Słuchałam piosenek na nowej komórce siostry, bo nie chciało mi się iść spać.

7. Czy w odległości 3 metrów od ciebie jest coś różowego?
Piórnik mojej młodszej siostry w pieski "The Dog" i zakreślacz.

8. Często piszesz SMSy?
Raczej rzadko. Wolę dzwonić, bo zazwyczaj więcej wychodzi mi za SMSy niż za parę minut rozmowy.

9. Czytasz książki?
TAK. Nie wyobrażam sobie życia bez książek.Ostatnio przeczytałam "Niezgodną" i "Gwiazd naszych wina", a dziś pojechałam 7km na rowerze w obie strony do biblioteki i wypożyczyłam "Zbuntowaną", "Władcę Piasków" i "Dom Tajemnic".

10. Masz duży pokój?
Eee... Raczej średni.

11. Kiedy masz urodziny?
2 kwietnia! Zaraz po prima aprilis.

12. Jakich piosenek słuchasz?
K-POP i to czego słucha moja siostra, a mi się spodoba.

13. O której chodzisz spać?
W roku szkolnym około 23-24, bo mam zawsze dużo nauki, a ja mam tak, że muszę wszystko umieć. Na wakacjach kładę się do łóżka też około 23-24 i do pierwszej w nocy gram na komórce i słucham piosenek, ale nigdy nie mam kłopotów z bezsennością. Gdy siedzę do pierwszej to dlatego, że chcę.

14. Malujesz paznokcie?
Em. Na feriach, albo czasami od święta, bo w mojej szkole nie można malować paznokci, a na wakacjach zbytnio nie ma to sensu..

15. Twoje największe marzenie?
Zamieszkać w Korei Płd., nauczyć się perfekcyjnie mówić po koreańsku, japońsku i angielsku, poznać BTS i EXO, studiować na Harwardzie lub w Seulu, mieć własną, dobrze zarabiającą firmę, żyć w zdrowiu, żeby rodzina była zdrowa i oczywiście zostać żoną Taehyunga xD <3

16. Co lubisz robić?
Pisać opowiadania (może nawet kilka opublikuję tutaj?) , rysować, czytać i słuchać piosenek oraz pisać tu posty.

17. Jesteś leniem?
Jasne! Nigdy nie chce mi się nic robić. Ale to nie ma związku z nauką, bo jeśli chodzi o naukę to leniem nie jestem.

18. Czego się boisz?
Pająków. Fuu.

19. Umiesz śpiewać?
Tak, jasne! Ale znowu wspaniale to nie xD

20. Zjadłabyś cytrynę?
Czemu nie? Bez problemu...

21. Facebook vs Twitter?
Nie mam ani tego, ani tego.

22. Trzy ulubione strony internetowe?
YouTube, Bangtan Poland, Blogger i Ask (Tak, wiem, że wymieniłam 4 ale ciii...)

23. Ulubiona piosenka?
BTS "Boy In Luv"

24. Dużo śpisz?
Tak!

25. Oglądasz mecze? Jakie?
Jasne! Piłki nożnej i siatkówki.

26. Ulubiony sportowiec?
Neymar ^w^

27. Masz jakieś hobby?
Gimnastyka, śpiew, rysowanie, k-pop, Azja, Korea Płd., książki, podróżowanie...

28. Jesteś lubiany w swojej klasie?
Myślę, że tak. Choć nie przyjaźnię się tak super dobrze z całą klasą. Mi wystarczą 3-4 prawdziwe przyjaciółki, które mam.

29. Masz skype'a?
Ja nie, ale jeśli byłby mi potrzebny to mogłabym skorzystać z tego siostry.

 30. Co lubisz pić?
Soczki z Tymbarka lub Coca-Colę.

31. Ulubiony owoc?
Truskawki.

32. Czego nie lubisz w ludziach?
Przekonania, że jest się idealnym, bo kilka osób z mojej klasy tak ma i to nie jest fajne. Wcale.

33. Zbierasz coś?
Rysunki Kawaii (kiedyś pokażę Wam moją kolekcję).

34. Ilu masz znajomych na facebook`u?
0, bo nie mam xD

35. Lubisz jak robi Ci się zdjęcia?
Zależy czy proszę kogoś o to czy nie.

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę?
Mam wiele ksywek, ale najbardziej lubię jak się do mnie zwracać Edi ;)

37. Masz rodzeństwo?
Młodszą i starszą siostrę.

38. Lubisz chodzić do szkoły?
To nie jest tak, że lubię, bo chyba nikt nie lubi. Owszem, jak są wakacje to tak pod koniec lipca chcę już iść do szkoły, ale w sumie to nie lubię chodzić, bo trzeba zbyt wcześnie wstawać -,-

39. Malujesz się?
Nie. Jestem w 100% naturalna, bo nigdy w życiu się nie pomalowałam. Nigdy.

40. Rozpuszczone czy spięte włosy?
Em... No bo to jest tak, że wolę spięte w wysokiego kucyka lub w dwa warkocze, no ale czasami po prostu nie chce mi się męczyć z moimi włosami, bo mam strasznie grube i gęste włosy.

41. Kolor ścian w Twoim pokoju?
W tym, w który obecnie jest moim pokojem ściany są żółte, ale niedługo będę się przenosić do nowego domu i tak mój pokój będzie dwukolorowy - srebrno-turkusowy.

42. Co najczęściej oglądasz na YT?
Najczęściej kanały w stylu Bangtan Poland, Exo Poland, Alex Mandostyle, MaryKateAnPlay i k-popowe teledyski.

43. Jesteś wolna?
No tak, bo w więzieniu nie mieszkam xD (Wiem, że nie o to chodziło ^^).

44. Jakie masz teraz włączone strony?
Obecnie? Bloggera, Aska i 2 razy YT - 1 z V "Someone like you", 2 - z Baekhyun "Beautiful" i słucham raz jednego, raz drugiego ;)

45. Jaki jest ostatni wysłany przez ciebie SMS?
Mrau... Naleśniki ;** To smacznego ^^ Ja czekam.

46. Jakie jest twoje ostatnie połączenie?
No, ostatnio to do mnie dzwoniła mama, a ja dzwoniłam do Yuri (która pewnie teraz to czyta, więc pozdro dla niej) i do Keiko (pozdrawiam ^^).

47. Jaki kolor koszulki masz teraz na sobie?
Pudrowy róż.

48. Co robiłaś wczoraj o tej samej godzinie?
Rysowałam Chanyeola z "Wolfa", bo to było tak, że mi się nudziło, więc wzięłam sobie kartkę i miałam sobie pobazgrać, ale słuchałam sobie "Wolfa", więc zatrzymałam teledysk na tym jak wilk zamienia się w Chanyeola i sobie to narysowałam, a potem cieniowałam długopisem. I szmutam, bo wyszło mi ładnie, a narysowałam to na kartce wyrwanej z zeszytu, czyli, że na kratkowanej -.-

49. Najgorszy przedmiot w szkole?
Dawniej to była muzyka, ale teraz nie wiem, bo nowa szkoła. Ale to nie tak, że nie lubię muzyki tylko po prostu mieliśmy beznadziejnego nauczyciela, który w ogóle z nami nie śpiewał itp. tylko ciągle "Dobrze, to teraz troszkę Was odpytam z teorii, żebyście coś z tego wiedzieli". A najgorsze jest to, że pytał nas rzeczy, o których nic nie wspominał, a jak ktoś nie wiedział to mówił; " To ja tyle czasu Wam to tłumaczyłem, a Wy nadal nie wiecie!? Musieliście mnie nie słuchać". ŻAŁOSNE -,-

50. Ile w dniu szkolnym zajmuje Ci wyszykowanie się do wyjścia?
Zależy. Jakieś 10-15 minut ^^

51. Masz jakieś motto życiowe?
Tak. Brzmi ono: "Nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko mało prawdopodobne." 

52. Ulubiony aktor/aktorka?
Od przedwczoraj mam aż dwóch ulubionych aktorów. Od jakichś 2 lat jest nim Josh Hutcherson,a od przedwczoraj też Oh Sehun ^^

53. Masz jakieś zwierzaki?
Miałam owczarka niemieckiego krótkowłosego - Ninę, ale musieliśmy ją uśpić w wieku 12 lat, bo była bardzo chora i zaczynała się męczyć. Obecnie mam również owczarka niemieckiego krótkowłosego (mam do nich słabość) - Bastera, która ma zaledwie rok i dwa miesiące, a już przerósł Ninę.

54. Ulubiony kolor?
Najbardziej lubię wszystkie odcienie niebieskiego,a drugi i trzeci w kolejności to czarny i biały.

55. Ulubiony zwierzak?
Najbardziej uwielbiam wilki. Są przecudowne! Drapieżne, a zarazem piękne. Po wilkach najbardziej lubię tygrysy (Mrau xD) i psiaki ^^

56. Kilka ciekawostek o Tobie?
1. Do wieku jedenastu lat nie miałam pojęcia kiedy wypadają moje imieniny. (P.S. 16 września).
2. Wszelkiego rodzaju batony jem metodą "od góry".
3. Dwa lata z rzędu dostałam dyplomy grawerowane za zdobycie pierwszych miejsc w ogólnopolskim konkursie i ogólnopolskiej olimpiadzie.
4. W tym roku dostałam płótno na koniec roku, ale boję się na nim cokolwiek namalować, bo się boję, że mi nie wyjdzie.
5. Uczęszczając na kółko plastyczne pani zawsze kazała mi robić plakaty.
6. Zbieram pieniążki na mój numer jeden z posta pt. "My wishlist" i gdy już uzbierałam to okazało się, że sklep ma do 2 sierpnia przerwę i czekam, aż będę mogła ją kupić.
7. Kocham nosić ciężkie buty (typu glany, martensy)
8. Zawsze strasznie niszczę buty po szkole,a plecaków nigdy.
9. Mam odłamki węgla i kamyków w nodze (Nie biegajcie szybko, bo się wywrócicie -.-)
10. Na rowerze zamieniam się w "demona prędkości".
11. Mówię to co myślę na głos. Chodzi o to, że jestem szczera do bólu.
12. Na każdej wycieczce kupuję mojej młodszej siostrze pluszaki i płacę za nie ok. 30 zł.
13. Mam imponującą biblioteczkę liczącą ponad 100 książek.
14. Miałam włosy długie za pas, ale musiałam ściąć, bo miałam je zniszczone i teraz mega szybko mi rosną. (W 4 miesiące jakieś 10-15 cm). 
15. Bardzo szybko się opalam.
16. Na większości zdjęć wychodzę ciemno, bo mam ciemną karnację.
17. Mam maksymalnie proste nogi.
18. Pod słońce mam białe oczy ^^ A nie pod słońce jasnoniebieskie.
19. Chciałabym mieć czarne włosy, a mam ciemnobrązowe.
20. Nie mam żadnego określonego stylu. Chodzę ubrana po swojemu.


A teraz...
Zdjęcie, od którego oślepniecie xD
DAM DAM DAM.


P.S. Siostra ma nowy telefon, więc go obczajam i trafiłam na Retricę ;)

No to tyle...
Dowiedzieliście się o mnie czegoś ciekawego?
Pa...
Teayeon <3

1 komentarz: