wtorek, 21 lipca 2015

#EXO Next Door

Hejka :)
Drama "Next Door" z EXO była pierwszą dramą jaką kiedykolwiek w życiu obejrzałam i muszę stwierdzić, że jestem zachwycona. To najlepszy film jaki w życiu oglądałam ;)
O tej dramie usłyszałam (a raczej przeczytałam) przypadkiem. Jakieś dwa tygodnie temu szukałam jakichś solowych piosenek BTS i EXO. Znalazłam dwie, które mi się spodobały, a mianowicie:

V - Someone like you (tak, nadal się nią zachwycam ;P)


oraz

Baekhyun - Beautiful

Piosenka Baekhyuna jest naprawdę cudowna. Rany! Nie sądziłam, że on tak pięknie śpiewa. No znaczy wiedziałam, że pięknie śpiewa, ale w tej piosence po prostu przeszedł samego siebie ;) Brawo. I w tytule pisało: From drama "EXO Next Door". Miałam od razu taki shock. "OMG. EXO ma własną dramę, a ja o tym nie wiedziałam!?" i poszukałam na YT tej dramy w polskim tłumaczeniu... Ale nie było, więc oglądnęłam wersję z angielskimi napisami, bo rozumiem bardzo dużo w tym języku (Z całej dramy nie zrozumiałam trzech słów: a date, dense i coś jeszcze czego nie mogłam znaleźć tłumaczenia na polski. I teraz wiem co one znaczą ;D). No to tak... Oceniam grę aktorską, każdego aktora solowo.
P.S. Trzej najlepsi aktorzy według mnie będą na samym końcu z wyjaśnieniem dlaczego właśnie ich wybrałam na tych najlepszych ;) Teraz kolejność taka w jakiej sobie ich przypomnę.

D.O - Szczerze, to D.O nie jest jednym z moich ulubieńców w EXO, ale gdybym miała uzasadnić dlaczego to napisałabym "nie wiem". Naprawdę nie wiem dlaczego. Zagrał w porządku. Pod koniec naprawdę było mi go szkoda.





Chanyeol - Gdybym robiła TOP5 to Chanyeol byłby na czwartym miejscu. Zagrał całkowicie inną osobę. W ogóle nie podobną do jego charakteru w rzeczywistości! Teraz już wiem, że Chanyeol jest naprawdę świetnym aktorem. Dostaje ode mnie 9/10 możliwych punktów ;) 



Kai - Kai też nie należy do moich ulubieńców z EXO, ale mimo to muszę mu przyznać, że zagrał wspaniale. Szkoda, że był raczej aktorem drugoplanowym. 



Ji - zapomniałam nazwiska i tego jak nazywa się naprawdę ;) Fajnie zagrała, tylko szkoda, że nie poznała go. (Wiem, że dziwnie się to czyta, ale nie chcę spoilerować.) Ciekawi mnie jak zrobili to, że ciągle była taka czerwona, ale pewnie komputerowo).




Gwangsju - Chyba dobrze napisałam, ale i tak boję się, że źle. Jego gra naprawdę, naprawdę, naprawdę SUPER. 

Suho - Rany, tak strasznie było mi go szkoda, że aż mi się to wydawało dziwne... Ale jak tak stał za tymi drzwiami i słuchał (nie powiem czego. Bez spoilerów) albo jak krzyczał nad rzeką lub jak się nie poddawał mimo przeszkód to chciało mi się płakać. Dobra, nie będę kłamać. Nie chciało mi się płakać. Ja po prostu płakałam. Suho, brawo! Istnieje bardzo mało aktorów, których gra doprowadziła mnie do łez. Bardzo, bardzo mało, a Suho właśnie został jednym z nich.





Baekhyun - Baek jest osobą, która cokolwiek by nie zrobiła mnie rozbawia. W filmie miał tak dobre teksty, że można się było popłakać ze śmiechu. Albo jak usilnie sugerował coś Chanyeolowi... OMG. To było świetne. Baekhyun, brawo!






Sehun - Rany, Sehuna wybrałam na najlepszego aktora w tym filmie. Ciągle nie ogarniał o co chodzi. Powód dla którego zaprzyjaźnił się z Gwangsju - rany, to było tak świetne, że boję się, że zacznę spoilerować. BRAWO 100.000.000 razy. Końcówka - rewelacja. Wszystkie sceny z Sehunem były cudowne. W.S.Z.Y.S.T.K.I.E, bez ściemy. 















W dramie według mnie najlepszy był wątek przyjaźni Sehuna i Gwangsju. Za każdym razem się śmiałam. Ale scena Baekhyuna i Sehuna na kanapie - omg. Oglądałam to chyba z cztery razy i muszę przyznać, że za pierwszym razem nie ogarnęłam o co chodzi,bo tylko ten odcinek nie był przetłumaczony i byłam w ciężkim shocku. Potem jak to cofnęłam to się zorientowałam i popłakałam się ze śmiechu. Albo jak Sehun szedł tanecznym krokiem przez ulicę a potem miał taką załamkę. Albo Baek, który udawał reżysera na łóżku D.O ;D Albo Chanyeol jak rozmawiał przez telefon z pewnym ludziem. Albo Sehun i Baek przy stole jak pewien osobnik drażnił ludzi przy stole ;D Albo jak Sehun i Baek grali w tę grę ^^ Albo detektyw Baekhyun. Albo Suho przy rzece... Te sceny i wiele, wiele więcej były cudowne, ale nie chcę zbyt wiele zdradzać ;)




Polecam wszystkim!

Wczoraj dowiedziałam się, że Tao wraca z comebackiem 23.07! Trzymam kciuki i już nie mogę się doczekać. 




Na dziś tyle...
Pa...
Teayeon <3

4 komentarze:

  1. Ja oglądałam ją po polsku i według mnie jest najlepsza. ♥ /GreenDidi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piona ;D A podałabyś linka, bo szukałam z polskimi napisami i nie mogłam znaleźć? A z chęcią obejrzałabym jeszcze raz ^^ /Teayeon <3

      Usuń
  2. http://munikaslittleworld.blogspot.com/2015/04/exo-next-door-polskie-napisy-116.html?showComment=1428833222786
    Cała drama z polskimi napisami ;)

    OdpowiedzUsuń