poniedziałek, 20 lipca 2015

#New MV for BEAST

Hejka ;)
Dziś muszę podziękować pewnej anonimowej osóbce z aska, która wysłała mi linka do tej piosenki, gdyby nie ta osoba pewnie dowiedziałabym się, że BEAST mają nowy teledysk za jakiś miesiąc. Tak więc dziękuję.

Członkowie zespołu, wśród których rozpoznaję tylko Yo Seoba.




Nowy teledysk:

Piosenka bardzo mi się spodobała. Refren strasznie wpada w ucho i teraz z tydzień będę to nucić xD Teledysk też mi się spodobał. Nie jest eee... jak to ująć... przesadzony? Sama nie wiem o co mi chodzi ;) Bardzo mi się spodobał moment, w którym ten mężczyzna poszedł do pracy i tak szybko uporał się z tymi papierami, i tak się z tego cieszył, że aż wiwatował, a potem dostał ich jeszcze więcej ;) To takie pogrążenie w smutku szczęśliwego człowieka, ale muszę przyznać, że fajnie się na to patrzyło ;D Jestem okrutna... xD Teledysk bardzo fajny. I LIKE IT ;D

Przeczytaliście do końca? 
Zostawcie po sobie ślad ;)
Interesuje mnie Wasza opinia na temat mego bloga <3

Pa ;)
Teayeon <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz