czwartek, 16 lipca 2015

#The golden thoughts 2

Hejka ;3
Czasami czytając książki lub wertując internet napotykamy się na wspaniałe cytaty, które po niedługim czasie wędrują w zapomnienie... i potem przypomina się nam, że mieliśmy o czymś pamiętać... ale głowa nie śmietnik (cytując moją zeszłoroczną nauczycielkę języka polskiego)... Zapominamy... Ja, żeby tego uniknąć dość dawno temu stworzyłam sobie folder, do którego ściągam obrazki z cytatami i gdzie w Wordzie zapisuję cytaty godne uwagi... Mam też osobny folder z ładnymi obrazkami... Wybrałam niektóre i połączyłam...
I tak oto powstało to...











































































Mam jeszcze dużooo cytaów i obrazków, więc przygotujcie się na więcej ;3

Paa...
Teayeon <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz