środa, 15 lipca 2015

#My summer playlist

Hejka :)
Jak widzicie wygląd bloga się zmienił, a posta o k-popowych zespołach nie ma... Przepraszam, ale serio nie mam weny... Dziś muszę to skończyć, bo wkurza mnie to, że ciągle to odkładam, ale już niczego nie obiecuję ;D
Dziś na asku dostałam pytanie od pewnej osóbki czy mam swoją letnią playlistę i jak ona wygląda ;)
Dziękuję Wam za takie dobre pomysły na posty ^w^

Mój numer jeden to piosenka, którą słucham codziennie, a mianowicie....

V - Someone like you


Od teraz kolejność przypadkowa...

EXO - Wolf


EXO - MAMA


BTS - Sick


BTS - I need u


BTS - Boy In Luv


SNSD - Party


G-Dragon & Taeyang - Good Boy


4MINUTE - What's Your Name?


I nie k-popowe...


Taylor Swift - Blank Space


Taylor Swift - Bad Blood


2 chainz - We Own It


Wiz Khalifa feat Charlie Putz - See You Again


Ride Out - Kid Ink, Tyga, Wale, YG, Rich Homie Quan


Sarsa - Naucz Mnie


Sabrina Carpenter - Eyes Wide Open 

Na dziś tyle...
Miłego słuchania...
Pa...
Teayeon <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz