wtorek, 14 lipca 2015

#New MV for GOT7

Hejka ;)
Tak wiem, już w niedzielę miał być post o K-POPie, ale byłam wtedy 3,5 godziny na wyścigach samochodowych i jak wróciłam to nie miałam siły do robienia czegokolwiek. Od wczoraj robię tego posta o zespołach, ale mam dopiero połowę i wiem, że się na dziś z tym nie wyrobię, dlatego korzystam z okazji, że GOT7 mają nowy teledysk do "Just Right".


Nie jestem jakąś zagorzałą fanką GOT7, bo wolę BTS, ale czasem słucham ich piosenek i są spoko. "Just Right" chyba najbardziej mi się spodobała. Stroje OK, piosenka SUPER, pomysł na teledysk EKSTRA. ;D Najbardziej w teledysku podobają mi się miny członków zespołu. W tym samym momencie jeden szczerzy zęby, drugi ma pokerface, trzeci jest smutny, a czwarty wygląda na zdziwionego ^w^ Nie rozróżniam członków - przyznaję się bez bicia- ale Mark ma taką żółtą bluzę z donutami, która bardzo przypomina mi bluzę Jungkooka w jednym filmiku na Dubsmashu, kiedy Kookie śpiewa coś o lodach i ciastkach po angielsku ;) A jeden przypomina mi Baekhyuna z EXO... ;D Kciuk w górę ;)

Na dziś tyle...
Pa....
Teayeon ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz