niedziela, 28 sierpnia 2016

60 facts about our team

Hejka :)
Witam wszystkich w tym przepięknym dniu, kiedy na niebie nie ma ani jednej chmurki (przynajmniej u mnie xD), a szkoła za cztery dni. Czy tylko mi ten okropny drugi szczegół zepsuł dzisiaj humor :")? Na Wattpadzie dostałam nominację od dwóch osóbek na napisanie piętnastu faktów, czyli razem 30 ;-; Dziękuję bardzo Ajabun i Sejin_177, chociaż przynajmniej ja będę mieć problem z ich wymyśleniem xD
Przy okazji możecie to również uznać za post specjalny z okazji zrealizowania wszystkich celów wakacyjnych ^^ Wczoraj wybiło 30k wyświetleń (w ogóle to zdążyłam zrobić zdjęcie, w momencie kiedy było równe 30.000), mamy również 20 obserwatorów i 350 komentarzy (Teraz jest ich już ponad 400). Dziękuję wszystkim <3

~30 faktów o Taeyeon~


1. Mam GG, jak ktoś chce to wiecie... Pisać można ;")  55676377
2. Nie lubię kwiatów ogrodowych, znaczy niektóre są nawet ładne, ale większość nie podoba mi się ani trochę.
3. Za to lubię kwiaty polne ;') Ta moja logika...
4. W grudniu 2015 roku, w mikołajki przeprowadziłam się do nowego domu.
5. Chodzę z Rim razem do klasy i siedzimy w jednej ławce.
6. Poznałyśmy się w zerówce i odtąd jesteśmy najlepszymi przyjaciółkami.
7. Staram się dotrzymywać słowa, jeżeli coś komuś obiecuję.
8. Nigdy nie zostaję na ogłoszeniach w kościele xD
9. Pierwszą osobą, z którą pisałam (i piszę) przez internet była (i jest) Hoshi.
10. Gdyby nie pewien blog, który znalazłam przypadkiem, a który wręcz uwielbiałam, nigdy nie odważyłabym się publikować swoich prac w internecie = nie byłoby mojego bloga = nawet nie wiedzielibyście, że istnieje taki człowiek jak ja.
11. W podstawówce stałam w poczcie sztandarowym przez trzy lata.
12. Mam dwa dyplomy grawerowane za dwukrotne zajęcie pierwszych miejsc w konkursach ogólnopolskich z języka polskiego.
13. Nie wiem czemu, ale nie potrafię się uczyć przy otwartych drzwiach od pokoju. Czy tylko mnie wkurza, jak ktoś wychodzi z mojego pokoju i nie zamyka ich za sobą ;-;?
14. Przez wakacje przeczytałam tak z dwadzieścia książek, a najszybciej pochłonęłam "Papierowe miasta" i "Joyland".
15. Jakoś zepsułam baterię w swoim Samsungu i trzyma mi maksymalnie pięć godzin, nawet jeżeli go nie dotykam.
16. Kocham robić zdjęcie, ale nie sobie, tylko komukolwiek lub czemukolwiek innemu. Rodzice obiecali mi kupić polaroid i mam nadzieję, że obietnicy dotrzymają.
17. Uwielbiam serię filmów "Szybcy i wściekli". Wszystkie części oglądałam po parę razy. 
18. Zakładam, że to uwielbienie bierze się z takiego powodu, że kojarzą mi się one z dzieciństwem. Tata zawsze oglądał je nocą, kiedy byłam młodsza, a ja zamiast spać, oglądałam je razem z nim.
19. Postać Dominica Toretto życiem <3
20. Pierwszą osobą z EXO, którą się zainteresowałam, był Kris.
21. Kupiłam na Allegro "Harry Potter i przeklęte dziecko" i czekałam na przesyłkę ponad dwa tygodnie, i dopiero wtedy wpadłam na pomysł, że może jednak wypadałoby przeczytać email zwrotny. Okazało się, że nie było premiery i przyjdzie dopiero w październiku.
22. Lubię "dołujące" piosenki. Nie umiem nazwać tego inaczej, ale podam przykłady: "Say something", "Human", "Someone like you", "I will be right here waiting for you" (...)
23. Pamiętam, że na tym pierwszym blogu, który czytałam, była playlista z tylko jedną piosenką i słuchałam jej wtedy non stop - Passenger "Let her go" w wykonaniu Jasmine Thompson.
24. Jestem fanką "Igrzysk Śmierci" i of cours #TeamPeeta. Gale'a jakoś od początku nie lubiłam.
25. W "Zmierzchu" zdecydowanie jestem za całą rodzinką wampirów, a szczególnie lubię Emmeta B) Chociaż jak ostatnio to oglądałam, to strasznie było mi szkoda Jacoba...
26. Jak już wymieniam wszystkie klasyki, to oczywiście nie mogło zabraknąć "Pamiętników Wampirów", w których #TeamStefano.
27. W dzieciństwie pierwszym zawodem, który mi się marzył, był astronauta. Jak oryginalnie :") 
28. Mój numer w dzienniku to 5, ale tylko dlatego, że jedna osoba z mojej klasy opuściła ją. W sumie to się z tego powodu cieszę *że odeszła*, ale szkoda mi numeru XD
29. Fascynuje mnie galaktyka. Nie mam pojęcia czemu, ale od najmłodszych lat jestem w niej zakochana ^^
30. Creepersy były moim zakupem roku <3


Także teraz mogę nominować 20 osób, bo z każdej nominacji wynikało, że mam wybrać dziesięć B)
Bójcie się narody kochane B) Z góry ogłaszam, że kolejność jest w stu procentach przypadkowa (no, może oprócz Rim xD) 

Zasady są następujące: Napisz o sobie 20-30 faktów, a następnie nominuj 10 osób i poinformuj ich o tym. Oczywiście, zasad można się nie trzymać ;)

Nominuję:
1. Sangrim
2. A.R.M.Y >>blog<<
3. Beautiful Killer >>blog<<
4. Priya >>blog<<
5. Cherry 123 >>blog<<
6. Little Dreamer >>blog<<
7. Reiko Hayashi >>blog<<
8. Hug Monster >>blog<<
9. Reiczel Rux >>blog<<
10. Jiay Guan >>blog<<
11. Jessica >>blog<<
12. Neko >>blog<<
13. Hesperiata >>blog<<
13. delfinkek >>blog<<
14. Lavender Tae >>blog<<
15. Karmela Kim >>blog<<
16. Magdalena B >>blog<< 

~30 faktów o Sangrim~


1. Tomb Raider to dla mnie najlepsza gra. Mam wszystkie części <3
2. Jestem makaroniarzem. Makaron zawsze i wszędzie.
3. Niezniszczalna, nieśmiertelna, niezastąpiona i w ogóle ja B)
4. Nie umiem prosto kroić chleba :/
5. Xbox gamer.
6. Prawie nigdy nie mam jednej ulubionej rzeczy. Zazwyczaj podoba mi się kilka.
7. Czytam Straszne Makarony. If you know what I mean.
8. Może trochę psychiczna? :') Nie wiem jak to ująć. :')
9. Mam mnóstwo bransoletek, ale nigdy żadnej nie noszę. Podobnie z torebkami. Mam ich dużo, a chodzę tylko z jedną. Hmmmm...
10. Nienawidzę pająków. Bleh.
11. W ciemności moja wyobraźnia szaleje. Te cienie...
12. Na moim dachu mieszka sobie jakaś istotka. Prawie każdej nocy hałasuje mi na dachu. Czasem poskrobie w drzwi. Boję się jej trochę. :')
13. Mam katar przez cały rok. C:
14. Kocham okulary xD Przeciwsłoneczne czy te prawdziwe - wszystkie bym zakładała na facjatę xD
15. O! Piesek! ^^ Kocham pieski ^^ Wszystkie bym tuliła i głaskała ^^
16. Lubię machać do przypadkowych ludzi, zazwyczaj jak jadę autem lub autobusem. Kiedyś mi nawet jakiś dziadek odmachał B)
17. Uuuu... Mój numer z dziennika.
18. Mam koszulę, w której guziki same się odpinają. Szkoda, że nigdy nie wiem, kiedy się odpinają.
19. Mam całkiem rozwiniętą wyobraźnię. Jeśli o czymś myślę, to wczuwam się w to chyba nawet za bardzo. Często to skutkuje niekontrolowanymi ruchami i wyrazami twarzy.
20. Stojąc sama w ciemnym pomieszczeniu, po około 3 sekundach panicznie szukam włącznika światła.
21. Kiedyś coś/ktoś zaświecił mi około drugiej lub trzeciej w nocy lampkę przy stoliku. Wszyscy myśleli, że to ja, ale nie przypominam sobie bym świadomie świeciła lampką xD
22. Jestem rybem i lubię wodę.
23. Kocham kosiarki B) I uwalniam jakieś dziwne pokłady szczęścia przy temacie szaf, kolan i kierownic wielofunkcyjnych xD
24. Lubię pieski, pingwiny, żaby, jaszczurki, pandy, koale i zające. Ogółem lubię zwierzęta. No może oprócz robaków.
25. Zawsze podpinam się do darmowego wifi, jeśli jest B)
26. A gram na gitarze. Uczę się dopiero.
27. Grzeczna jestem C: Naprawdę C:
28. Przeważnie ze snów pamiętam tylko otoczenie i postacie z ich ubiorem. Koszmary pamiętam w całości.
29. Fajniejsza jestem tylko w internetach xD
30. Mam fobię na punkcie zębów. Bardzo się o nie stracham.


Temu, kto to wszystko przeczytał, stawiamy internetowy sernik :")

Team Sernikoluby ^^

22 komentarze:

  1. 30 faktów tak....
    No dobra :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dawna Ci powtarzałam, żebyś je sobie przygotowała XD Ale z tego co widziałam na blogu, to obeszło się bez większego problemu ;)

      Usuń
  2. Domagam się internetowego sernika! ;)
    Uf... Jaka ulga, że nie trzeba trzymać się zasad xD

    OdpowiedzUsuń
  3. #TeamPeeta :D
    Nigdy nie trzymam się zasad xD
    W końcu są po to, żeby je łamać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuh 30 faktów... damy radę, mam sporo ciekawych opowieści o sobie XD
    Dziękuję bardzo za nominację <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bicz plis, nawet mnie? XDDDDDDDDDDDDD
    Kocham sernik! <333 XDDDDDDD
    I was teszszsz!!! <333
    Sorki, wciąż jestem pod wpływem...
    Pod wpływem fangirlingu XDDDDDDD
    Nie żeby coś XDDDDDDD
    Dajta mi ludzie spokój, ja się czuję tak (nie)normalna, jak nigdy wcześniej XDDDDDDD
    Ale to bardzo dobrze, to tylko i wyłącznie świadczy o mojej wyjątkowości i ogromnym pozytywnym wkładzie w nasze społeczeństwo...
    "Taa, możesz marzyć dalej..."
    Zamknij się głupi głosie w mojej głowie, oboje wiemy, że ani ty, ani ja nie mamy racji XDDDDDDD
    .
    .
    .
    Sorry... Już się ogarniam...
    .
    .
    .
    Albo nie XDDDDDDDDDDDDD :3 ;*** <3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
    Ufff... to takie męczące, uważać, żeby przez przypadek nie wcisnąć dwójki lub czwórki przy serduszkowaniu... XDDDDDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wpadaj do mnie xD Zaprosimy Taeyeon i upieczemy sobie sernik. A potem go zjemy B)
      Ale łejt...
      Do kogo tam fangirlujesz? B)
      Mi możesz powiedzieć B)

      Przed Rim nie musisz się ogarniać xD
      Rim to wszystko w pełni rozumie xD

      A jakby zrobić <2 lub <4 to to by to było nadal sercem? xD Takie Zdeformowane serce? xD
      Albo roztopione! :O
      Wyślijmy światu zdeformowane, roztopione serca! :D

      Usuń
    2. A bo wiesz... było sobie kiedyś takie opko, dwudziestoośmiorozdziałowe, z EXO w roli głównej... Cholernie dobre opko. No i czytałam je całe popołudnie (pff, gdyby było w wersji papierowej, to zajęłoby mi to dwa razy krócej XD)
      No i dostałam ataku fangirlingu, kiedy para, którą shipowałam od samego początku, ale przez jakieś dwadzieścia rozdziałów los i oni sami byli przeciw nim, się zeszła XDDD
      A tam są jeszcze trzy albo cztery wieloczęściowce, które kcem przeczytać, ale dzisiaj już nie mam siły xDD
      <222 <44444 XDDDD
      Pozdrawiam~

      Usuń
    3. A co do sernika... Bardzo chętnie, zrobię sobie przejście przez ekran i możemy robić sernikową imprezkę XDD

      Usuń
    4. Hej, jakie opowiadanie xd? Dawaj namiary :")
      O luju, ta ja lecę sernik robić XD <2
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
    5. A na takim blogu Suzu Azumi. Tylko że to jest najstarsze, więc będziesz musiała trochę poprzewijać w dół XDD Ale i tak jest zajebiaszcze XDDDDDDD
      Już się boję, co się będzie działo, jak przeczytam resztę O.o ;3 XDDD
      Pozdrawiam~

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Chce sernik! Zabije cie Tae... Oj szykuj się.
    Kocham cię ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz *przesyła sernik* Demona chcesz zabić? Hug, to nie na Twoje możliwości XD
      Nieodwzajemniona miłość. Trudne sprawy~~~ (Lol. Zignoruj. Naruciaka się naoglądałam XD)
      Pozdro, sziszter

      Usuń
  7. OO dzieki za nominacje kochana :) na pewno odpowiem u siebie w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń