niedziela, 13 listopada 2016

HM #IG Sangrim

Hejka :)
Taeyeon: Mój laptop nie żyje. Nie mam pojęcia, co teraz będzie xD Olimpiady za nami, więc czasu wolnego będzie więcej B)
Sangrim: Hullo! :D Cóż, kolejna część HM jeszcze nie skończona, ale pisze się! xD Wgl to spadł u nas śnieg. Tak bardzo kocham śnieg. Jeśli nie stopnieje w ciągu kilku tygodni (a na to liczę) i spadnie tam, gdzie go jeszcze nie ma, to zrobi się fajny klimacik. Kto jeszcze uwielbia śnieg? xD A może ktoś nie jest zwolennikiem tego białego, magicznego puchu? :')
No, a Tae odzyskała laptopa, ale nie chciało jej się o tym pisać xD



LittleKiller





❤️ 390 polubień

LittleKiller Zjedli mi ciastka 😢🍪  #tragedia_narodowa #smutek #chlip_chlip
Zobacz wszystkie komentarze: 172
Chan_Brother_Of_Your_Sister Niczego nie żałuję B)
Kai_the_braineater To one Twoje były? :")
ColorMyWorld Mogłaś je podzielić dobrowolnie. 😈



LittleKiller





❤️ 503 polubień

LittleKiller Hej... Pssst. Sprzedać Ci nerkę B)? #handel #oferta_dobra_bardzo #uszanowanko
Zobacz wszystkie komentarze: 399
122starats0 Raczej "Wyciąć Ci nerkę?". Bardziej pasuje xD
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Masz na magazynie, czy trzymasz przy sobie? :D
<=gulbul=> Zależy po ile 🌚



LittleKiller





❤️ 312 polubień

LittleKiller Robimy Room Tour sklepu!!! #room_tour #suprajs #zaraz_mnie_wywalą_ze_sklepu
Zobacz wszystkie komentarze: 200
romanov1nikolai Czekam na Room Your kosza na śmieci.
d4c0c0nu7nu7 A co to za bisty stolik w tle?!?!?! B)
ColorMyWorld Heheh, korona z liści dla Władczyni Lasu xD



LittleKiller





❤️ 587 polubień

LittleKiller A miałem sprawdzać kontakty... xD 💙  #selfie #przystojniak #włam
Zobacz wszystkie komentarze: 298
Chan_Brother_Of_Your_Sister O, Kayyy, cześć. ✌️
aamy_smith Samoyebka ważniejsza B)
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Miałeś obiad nam zrobić. ;P Głodny jestem 😫 😭 :P



LittleKiller





❤️ 307 polubień

LittleKiller Przywłaszczyłam sobie czyjąś bluzę B) I jej nie oddam B) 😏  #moje #przywłaszczone #szybka_akcja
Zobacz wszystkie komentarze: 117
ryzoznawca_w_swiecie O lol, czyli dlatego chciała by ją kryć xD
Kai_the_braineater Oddaj to po dobroci B)
8wetyq8 No ja przepraszam bardzo, ale idę z tym NA POLICJĘ! ☝️



LittleKiller


❤️ 479 polubień

LittleKiller Utopić Tae czy nie utopić? Oto jest pytanie. #morze #wycieczka #przyjaciele
Zobacz wszystkie komentarze: 398
ColorMyWorld No chyba nie, bc. Zaraz zrzucę Cię z klifu B)
LovePrettyGirls 😏😏😏
Kai_the_braineater @LovePrettyGirls Kim jesteś?


LittleKiller


❤️ 309 polubień

LittleKiller Ten wiatrak z kartonu był zbyt  zaczepisty, by go tak po prostu minąć xD #psycho #artistic #me
Zobacz wszystkie komentarze: 276
the_greatest98 Nieźle 👍
ColorMyWorld Dzieci go w przedszkolu robiły, a Ty się dziwisz, że z kartonu xD
Kai_the_braineater Doborem kwiatka ja się zajmowałem! ^^


11 komentarzy:

  1. U mnie też padał śnieg! I lubie go! Czekam aż trochę więcej go będzie. Póki co szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem Piona! :D
      Racja, w bardzo dużych ilościach go nie ma, ale może to dlatego, że dopiero zaczyna padać! :) Czekam na sezon dużych zasp xD

      Usuń
  2. U mnie też spadł śnieg, ale równie szybko zniknął, co zdążył się pojawić... Niestety :'(((( Od zawsze byłam i nadal jestem wielką zwolenniczką zimy, dlatego bardzo brakuje mi ostatnio tego magicznego, mroźnego klimatu. Głupia temperatura. Zawsze zmienia się na moją niekorzyść ;;;;;
    Trzymajcie się cieplutko, dziewczyny! Pozdrawiam~
    dangerousworldofalien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie... Ratujmy śnieg! D:
      Czyli z tego co widzę to zebrali się tu Miłośnicy Śniegu xD Podoba mi się taki obrót spraw B)
      Skoro teraz spadł śnieg, to jest szansa, że w zimie również spadnie. Przynajmniej taką mam nadzieję, bo wyjść może różnie...
      Nawzajem!
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Oby biały puch uraczył nas swoją obecnością w chociaż w Boże Narodzenie! ^^ To już byłoby coś. Chociaż znając nasz dziwny klimat można spodziewać się wszystkiego, tak jak wspomniałaś. A nadzieję zawsze warto mieć! Może się uda :))))

      Usuń
    3. Na święta musi być obowiązkowo xD Dobrze by było zobaczyć go też na nowy rok i oczywiście ferie ^^
      Będziemy mocno trzymać kciuki za nasz klimat! xD

      Usuń
    4. Oby chociaż tym razem nas nie zawiódł xdddd

      Usuń
  3. ach jak można byc takimi pięknym osobami ;D??

    OdpowiedzUsuń