wtorek, 10 października 2017

HM #IG Chanyeol

Witajcie Dzielni Wojownicy Internetu ⚔
Sangrim: Hau, Hau, Mopsiaki naaa staaaaaaart!!! Matko, jak strasznie wkurza mnie ta piosenka XD Z braku zajęć dniami i wieczorami oglądam Disney Channel i na okrągło puszczają to w ramach reklamy. Irytujące do granic możliwości, ale najgorsze jest to, że przy okazji wpadła mi ta "piosenka" w ucho :'))) Mój antybiotyk smakuje jak korektor zmieszany z tynkiem ze ścian, a dziś wlatuje Ig Smoka! 😁 Miłego oglądania! 😁 (Bo zdjęć się nie czyta. 😎)
Taeyeon: Czy Ty masz na myśli tę fajną bajkę z tymi dwoma szczeniakami, która dopiero ma wejść xDDD? Pytałam ostatnio siostrę, kiedy to będzie, bo chcę obejrzeć :''')
Natomiast ja siedzę sobie obok podręczników i zeszytów do niemieckiego, biologii oraz polskiego i jestem na etapie "odwlekania nauki"😂 Ale jak skończę to pisać, to serio muszę się iść uczyć :c Dwie kartkówki + dwa razy pytanie :c Buuuuuuu :c + muszę zrobić zadania na olimpiadę, co zajmie mi przynajmniej z 1,5h, ale o tym na razie wolę nie myśleć XDDD Mam nadzieję, że całość nauki zajmie mi max 3h, bo jeżeli dzisiaj nie dokończę innego posta, to będzie krucho z jego pojawieniem się 😂
Okey, to ja spadam XD
Miłego czytania (i oglądania)





Chan_Brother_Of_Your_Sister

❤️ 653 polubień

Chan_Brother_Of_Your_Sister Pomocy! Tae powiedziała, że jak będę mieć 999 lajków pod tym zdjęciem, to zamówi mi pizzę 🍕! 😋 #deal #like4like #pomocy
Zobacz wszystkie komentarze: 341
ColorMyWorld No to niestety będziesz musiał jeść beton, bo tyle nie dostaniesz 😜😈
Kai_the_braineater Pożyczyć Ci tego betonu? 😏
ryzoznawca_w_swiecie Betonu to życzę Ci ja, Kajtuś 😎


Chan_Brother_Of_Your_Sister




❤️ 568 polubień

Chan_Brother_Of_Your_Sister Sithowie to nasza specjalność #friends #Jedi #wspólna_wycieczka 🙈🙈🙈
Zobacz wszystkie komentarze: 402 
ColorMyWorld Wyprowadzasz Baeka na spacer? 😹 W końcu! 😂 Cały czas się leni w kuchni, jedząc Nutellę 😜
ryzoznawca_w_swiecie @ColorMyWorld Nieprawda! To wszystko to herezje! xD 😏
LittleKiller Oto kosmiczny Baek szczęścia 😁 Polub go w 10 sekund, a już nigdy nie zabraknie Ci Nutelli 😋

Chan_Brother_Of_Your_Sister 





❤️ 594 polubień

Chan_Brother_Of_Your_Sister Sprawdziłem dzisiaj prognozę pogody, także auto odpalę pewnie około środy xD ☔🌂⚡#ale_fajne #zdjęcie_wyszło #co_nie ?
Zobacz wszystkie komentarze: 247
ryzoznawca_w_swiecie Porzuć smuteczek, dzisiaj piąteczek! 😀 Masz jeszcze kilka dni na zmianę pogody xD ⛅
tr4nsf0rm3rs95 Nic nie mów, upadaj 😏
Xgo0ldenf0xX My heart!!! 💕


Chan_Brother_Of_Your_Sister


❤️ 566 polubień

Chan_Brother_Of_Your_Sister I see what you did there 😏😏😏 #Chanyeol #Chanyeol #Chanyeol
Zobacz wszystkie komentarze: 478
Kai_the_braineater Panie Pilocie! Dziura w samolocie! 😹
ColorMyWorld Ciemniejsza Twarz Greya 🙈🙈🙈
LittleKiller @ColorMyWorld Z serii "Wchodzi żul do sklepu" xD 🌚


Chan_Brother_Of_Your_Sister 



❤️ 445 polubień

Chan_Brother_Of_Your_Sister Cześć, mogę Cię zjeść? 🍰🍫🍩 #🍪 #hello_there #ciasteczkowy_potwór
Zobacz wszystkie komentarze:  285
therealchucknorris Nope 😏
LittleKiller Zabieram Ci internet 😂
booyaa123456789 Otwierasz profil Chanyeola, a tu Chanyeol w profilu 🙈



Chan_Brother_Of_Your_Sister







❤️ 443 polubienia

Chan_Brother_Of_Your_Sister Olà! 🙈#jak_meksykanin #zmyłka #bo_nie
Zobacz wszystkie komentarze: 213
66roftl99 Prawilny kapelusz 👒
akteud00 👾🙊👦🎅🏇💅💥💨💍👑💎🐆🐺🐔🐌🍃🍄🍜🍴🌋🎠🚒🚨🚽🌑🌝🔥🎎🎲🎼📷🔦💲📉🗿🚳🔞🔝▶🇬🇧🇺🇸🇰🇷🇯🇵🏁
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek A kto to się schował w kapelusiku? 🐈👽😸



Chan_Brother_Of_Your_Sister

❤️ 728 polubień
Chan_Brother_Of_Your_Sister Za darmo wypłacam buły 💪#respekt #majestat # lol
Zobacz wszystkie komentarze: 192
cookiemonster895 Co? Ty? Taki przystojniak? 😘
emojifanfan1 "A ja wolę moją mamę..!"😏
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Czego się nie dowiedziałem o swoim życiu z Twojej koszulki 🙈 A bułkę to ja poproszę z podwójną szynką 👌

Mamy nadzieję, że się podobało
Mile widziane będą komentarze
Team Sernikoluby


4 komentarze:

  1. Wylądowałam i na waszej planecie XDDDDDDD
    Będę u was częściej przesiadywać XDDD
    Instagram Czanjolki zaczepisty!
    Weny dziewczyny XD

    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy! 😄 Mamy nadzieję, że Ci się tu spodoba! 😆
      Smokowi naprawdę miło to słyszeć 😏
      O! Wena zawsze jest przydatna xD Dzięki i Nawzajem! 😸

      Usuń
  2. ha ha po mimo choroby, gdy widzę te piękne twarze od razu mi lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń