poniedziałek, 7 września 2015

#Comeback BTS ♥♥♥

Hejka ♥
Dzisiaj jak tylko to zobaczyłam to musiałam o tym napisać ♥
BTS wracają w październiku z comebackiem, który pełni rolę drugiej części albumu "The most beautiful moments in life". Jaram się jak głupia, ale uszanujmy to xD


Dlaczego się jaram?
- V wygląda tu... no brak słów, które to opiszą ♥ Jak on to robi, że zawsze wygląda tak dobrze?
(Ale w sumie to może być tylko moja opinia, bo to mój UB ♥)
- Jungkook wygląda tu jak... (Jakby to opisać? ) stary Jungkook? xD Na pewno nie wiecie o co mi chodzi. 
Takie kulawe wytłumaczenie:
Kookie według mnie strasznie się zmienił, a tu wygląda (przynajmniej w kilku ujęciach) jak Jungkook z czasów piosenki "War Or Hormone", "Boy In Luv" i "Danger". Jezu, ale nie w sensie, że wygląda strasznie. Ugh. Nie umiem wytłumaczyć o co mi chodzi... Trudno xD
- Ten tekst "I'm butterfly." No nie mogę jakoś tekst niezbyt urozmaicony w tym teaserze, ale melodia tak wpadła mi w ucho, że no ugh xD
- Albo te nagrania Jina też mi się to maksymalnie podobało ^^
- V na początku w tej krwi ♥ Takie tajemnicze, że od razu się zaczęłam zastanawiać o co chodzi.
- To zdjęcie tej kobiety z dzieckiem. W teaserze nie ma żadnej podpowiedzi kim mogła być i dlaczego V trzymał jej zdjęcie. (Mam swoją własną propozycję o co tu może chodzić, ale przekonamy się w październiku ^^)
- V na tej platformie (tej na początku). Normalnie świat jego xD
- V pod koniec na tej gigantycznej platformie i ten skok, a tu nagle tekst Kookiego "I'm butterfly." Nie no to było cudowne ♥♥♥
Przyznam, że chyba wyciągnęłam z tego pochopne wnioski, bo od razu zaczęłam płakać, ale przekonamy się (niestety) dopiero w październiku ;'(

↓ Ta scena jest boska, ale zdjęć itp. do teaseru na razie nie ma, więc zadowolmy się screenem xD


Ten comeback będzie cudowny ♥
Nie mogę się doczekać ^^
Czekamy razem?
I mam nadzieję,  że wybaczycie mi wyśrodkowanie, ale piszę z telefonu i nie umiem tego zmienić...

Pa xD 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz