niedziela, 23 kwietnia 2017

HM #IG Sehun

Hejka 
Taeyeon: Cóż... Nie zdarzało się to często, ale mamy opóźnienie z "Hug Me" :") Ale wiecie... Święta = goście, zamieszanie, wyjazdy do rodziny, sprzątanie przed świętami, pomoc rodzicom i wgl. A żeby Was pocieszyć, dodam, że na cały ten tydzień mamy zapowiedziane kartkówki/sprawdziany. Suuuuper. 
Poza tym ładny ten nowy szablon 'B)
Sangrim: A ja powtórzę kolejny raz jedną rzecz - będzie się wygodnie czytało, bo jest małe prawdopodobieństwo dostania oczopląsu od tych literek xD Jeszcze raz dziękuję za szablon Hasty z Panda Graphics ;) Właściwie to głupio się tłumaczyć z tego opóźnienia, bo brzmi to jak zwalanie winy na wszystko inne, tylko nie na siebie. Trzeba po prostu przyznać, że jesteśmy spóźnione XD :') Ale bardzo liczę na to, że następne HM będzie już w terminie. Wzamian za to dzisiaj w świat idzie IG :') Życzę miłego dnia C: 




HUNger_Games_Guy






❤️ 311 polubień

HUNger_Games_Guy W tej chatce są świetne, duże szyby #szybytakbardzo #fotosynteza #itakietam
Zobacz wszystkie komentarze: 99
LittleKiller Chatka Puchatka! B)
zigi_97_ostyle Dobre ujęcie ;)
ryzoznawca_w_swiecie Wszystko super, fajnie, ale to nie była chatka :")


HUNger_Games_Guy

❤️ 512 polubień

HUNger_Games_Guy Takie śniadanie jadłbym nawet na kolację #śniadanie #tylkomoje #mniam
Zobacz wszystkie komentarze: 209
askisne Mniamki ;P
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Widzę, że rozróżniasz pory dnia.
kamieniarz_chlebaa NAPLULI MI W MITOCHONDRIUM! 


HUNger_Games_Guy

❤️ 602 polubień

HUNger_Games_Guy Sehun nie patrzy, Kai korzysta B) Pozdro B) #dajlajka #żebrane #podstępy
Zobacz wszystkie komentarze: 496
ColorMyWorld To nie było ustawiane 'B)?
Kai_the_braineater Nie B) Uchwyciłem go własnoręcznie i czysto w idealnym momencie B) Mam coś do szantażu B))
aamy_smith Za ładnie wygląda, jak śpi xD Nie wierzę temu kanciarzowi xD


HUNger_Games_Guy 

❤️ 461 polubień

HUNger_Games_Guy So perfect #bestof #najlepsze_zdjęcie #ja
Zobacz wszystkie komentarze: 329
the_greatest98 Skromność :")
Chan_Brother_Of_Your_Sister @the_greatest98 Co się będzie ograniczał xD
ColorMyWorld Ale to zdjęcie serio jest niezłe 


HUNger_Games_Guy 

❤️ 301 polubień

HUNger_Games_Guy Dzisiaj u sąsiadki kotlety B) #tajni_agenci #przeprowadzka #njuzabawkers
Zobacz wszystkie komentarze: 100
ryzoznawca_w_swiecie Ryly? Dlaczego trzeba było tyle na was czekać przy tej przeprowadzce xD? Kai, dostajesz za to kopa.
Kai_the_braineater Czego ja!?
brutalnywikingxp Moja babka też robi mielone. Możesz wdepnąć na chatę.


HUNger_Games_Guy

❤️ 400 polubień

HUNger_Games_Guy Cenię swój profesjonalizm ;) #profeska #selfie #sztuka
Zobacz wszystkie komentarze: 128
p0werrangeer O, cześć, Hun.
keep_calm_and_love_doggs Mam taką samą koszulkę! ;D
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek REKLAMA!!! SPRZEDAŁ SIĘ!!!



HUNger_Games_Guy

❤️ 498 polubień

HUNger_Games_Guy Kiedy gasną światła... Ja je znowu włączam #powaga #czerń #biel
Zobacz wszystkie komentarze: 321
sangsumryba Like a boss <3 <3 <3
Kai_the_braineater Chciałeś zrobić z tego coś poważnego, a wszyscy wiemy, że Yeol zrobił Ci to zdjęcie znienacka w środku melo ;P
helo_gr Wtaps Urban wopit... Wopit... WOMBAT! XDDD

6 komentarzy:

  1. dokładnie, Sehun wygląda zbyt perfekcyjnie żeby to był przypadek! Kochu za "napluli mi w MITOCHONDRIUM!" :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadki nie istnieją 🌚
      Hahah, czy domyślasz się inspiracji? xD

      Usuń
  2. Jejku, dlaczego koreańscy faceci są tacy przystojni hahaha xD Podoba mi się ich wyczucie stylu i świetne fryzury! U nas faceci raczej rzadko farbują włosy, a tam wydaje się to być na porządku dziennym :P Chyba zacznę szukać sobie tam męża :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekretem jest przepis na gumisiowy sok :P
      Ooooo... Racja. Fryzury to cuda xD Czasem zdarzają się jednak Nikczemne Szachraje, które psują fryzury, ale na ogół to wszystko jest w porząsiu xD
      I jak to uznawać? Czy to już jest różnica kulturowa, czy Nwm? xD
      W takim razie Niech Moc będzie z Tobą :P

      Usuń
  3. takie śniadanie tylko z NIM :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I drugie śniadanie, obiad, deser, podwieczorek, kolacja,... :P

      Usuń

Google+ Followers