wtorek, 2 maja 2017

HM #IG Taeyeon

Hejka
Taeyeon: Heheheh, witam w kolejnej odsłonie Ins... Tak, nadal nie skończyłyśmy trzynastego rozdziału HM, ale jako, że mam trochę wolnego czasu, to postanowiłam być kul i napisać więcej punktów niż powinnam, więc... Możliwe, że się wyrobimy na weekend z tym. A jak nie, to macie zlinczować Rim, a nie mnie ;D Nie no lol. Nie wiem, kiedy będzie, ale prace trwają :") 
Jutro mamy akademię z okazji 3 maja i zgadnijcie, kto ją prowadzi 'B) Nie, nie Rim. Ja hehe. Nie to, żebym się cieszyła ;-; Musiałam kupić cały strój :") Na jakąś godzinę w kościele ;') Ale mam w końcu dwie białe bluzki yeeeaaaa. 
W ogóle to planujemy coś nowego na blogu. Heheh, ale jeszcze nie wiemy co :") Teraz Rim kolej do wymyślania czegoś. Zobaczymy, na ile jest kreatywna hehe :") 
A teraz idę kontynuować pisanie 13. Trzymajcie kciuki :")
Sangrim: Sama się zlinczuj xD Tak, nie udało się wyrobić z czasem. Shame on us. Ale na pocieszenie zdradzę Wam, że długość życia pingwinów to od około 15-20 lat, natomiast ich waga to 20-30 kg, a rozpiętość skrzydeł - 1,50 m. Więc tak to się powoli żyje, na tym Madagaskarze z mini encyklopedią dla dzieci o ptakach...




ColorMyWorld





❤️ 1953 polubień

ColorMyWorld Selfiacz z firanką B) #firanka #selfie #rodzinne_spotkania
Zobacz wszystkie komentarze: 52
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Zarypista firanka XDDDD
neema_voulde Mam podobne
park_jisoo76 Taey? Jak się tego Ingramera używa? /Babcia



ColorMyWorld





❤️ 608 polubień

ColorMyWorld Nowe, moje i ogółem zaczepiste ❤️ #buty #airmax #<3
Zobacz wszystkie komentarze: 179
hidachi_boots_shop Już od 23.07 zniżki nawet do -50% w naszym sklepie Hidachi Boots! Zapraszamy!
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek @hidachi_boots_shop Spitalaj, bocie
krystalusion No, no, no. Całkiem niezłe.


ColorMyWorld





❤️ 333 polubień

ColorMyWorld Pierwszy dzień nowego roku szkolnego #szkoła #lajf_yz_brutal #peace
Zobacz wszystkie komentarze: 104
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Ojej, jestem na zdjęciu! ^^
zogi4 Phahah, potem taka wesoła nie będziesz
Kai_the_braineater @Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Gdzie niby, pacanie?


ColorMyWorld





❤️ 499 polubień

ColorMyWorld Same z tymi świetnymi napojami B) #bff #galeria #smacznepiciu
Zobacz wszystkie komentarze: 264
Kai_the_braineater Lol, to smakuje jak metal. Nie polecam.
Chan_Brother_Of_Your_Sister Próbowałeś kiedyś zjeść metala? B) Ty zwirzoku B)
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Czy to nie było wtedy, kiedy wkopałyście mnie w mycie naczyń, a korzystając z waszej nieobecności, Kai zamknął mnie w szafie i wyjęliście mnie z niej dopiero w nocy, gdy za głośno się darłem...?


ColorMyWorld





❤️ 321 polubień

ColorMyWorld Pożyczyłam tylko ;D Potem posłuży jako podpałka do grilla. #gitara #B) #letitburn
Zobacz wszystkie komentarze: 252
ryzoznawca_w_swiecie Omaigawd, ale te włosy błyszczą XD ^^ ;D Jaki szampon? :)
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek @ryzoznawca_w_swiecie Za drogi dla ciebie
LittleKiller Daaaaj miiii ją....! D:


ColorMyWorld





❤️ 641 polubień

ColorMyWorld Otaczają mnie idioci... Ale lubię ich :") #przyjaciele #najlepiej #kwiotecki
Zobacz wszystkie komentarze: 393
salonkosmetycznyguowechoichi_official Ślicznie <3
Chan_Brother_Of_Your_Sister Za poważnie to wygląda. Siostro, podaj kombinerki.
LittleKiller Pardon? xD


ColorMyWorld





❤️ 781 polubień

ColorMyWorld Wakacje ❤️  #lato #wakacje #w_końcu
Zobacz wszystkie komentarze: 506
zogi4 Yay xD Wakacje zawsze w cenie, tak jak powietrze dla gracza xD
192837465code Toooo laaaaatoooooo..! Cośtam gofry, lody i sorbety.... Na na na :")
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek To ja tam stoję za Panem Fikusem!!! To ja!!!



5 komentarzy:

  1. Pierwsza! 😁😁😁
    Uff... Wreszcie jestem na zero XDD Nie przejmujcie się, że nie na czas, ja tam nie narzekam XDD Ostatnio zagubiłam się trochę bardzo w Internecie i dopiero dzisiaj przypomniałam sobie, że istnieje coś takiego jak blogger 😂😂
    I nie obraźcie się, że nie jestem zUa, że nie ma rozdziału... Ja po prostu lubię czytać HM na wuefie 😂😂
    Btw bardzo lubię te wstawki instagramowe, są kul i są śmieszne XDD 😂😂
    Ech... nic mi się nie chce. Za dwa dni muszę jechać ze szkołą na obowiązkowy tygodniowy plener, za który jeszcze musiałam sporo zapłacić i będę zmuszona zrobić dwie w miarę ogarnięte prace, bo inaczej nie zdam. Lajf yz brutal :")
    Czy tylko u mnie teraz pada? XD
    A dobra, wyślę wam imternetowy sernik bez rodzynek, znakcie moją dobroć XDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed 301!!! 😁😁😁
      Cieszę się, że udało ci się wrócić z internetu! xD Jak było w podróży po internecie? :')
      Na wf taka aura jest sprzyjająca skupieniu B)
      Czyli spełniają swoją rolę. Achievement get 🏆 🌚
      Obowiązkowy wypad w plener brzmi jak obowiązkowe zadanie dodatkowe, ale w sumie to już nie takie paradoksy w na świecie występowały :')) *osobista opinia iks de*
      Nie, u nas też pada xD Haha, łączmy się w deszczu 😁
      Dziękuuuujeeeemy!!! :DDD Serniczek zawsze miłe widziany B) Pod każdą postacią B)
      Pozdrawiam C:

      Usuń
  2. Hejo, jestem przy czwartym rozdziale HM, opowiadanie jest supi, ale przychodzę z nieco innym pytaniem, w jakim programie robicie instagramy? Oczywiście nie musicie odpowiadać ;)

    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrz mój Demon zdradza, iż wszystkie Instagramy były robione w Gimpie ;)

      Usuń

Google+ Followers