wtorek, 29 sierpnia 2017

I promise, I'll save you

Hejka :") 
Skąd tytuł posta :")? Stąd, że nie lubię pisać ich po polsku, a "news" nie brzmi dobrze xD Ale owszem - to informacja xD Zapraszam serdecznie na bloga, który Yoora *znacie ją pewnie jako Beatrice Park, ale zmieniła nazwę, więc... No właśnie xD* i ja będziemy współtworzyć :") 
-> kliiiik -> I promise, I'll save you 
W ogóle podoba mi się ta nazwa, a ponoć została wymyślona w 10 sekund, więc heh, czemu ja w dziesięć sekund nie wpadam na takie pomysły :") 
Nie mam pojęcia, co jeszcze mogłabym dodać, więc cóż, jeszcze raz zapraszam i żegnam się z Wami xD W sensie, że w poście. Lol. Promise me nie mam zamiaru zamykać czy coś :") 
*napiszę, bo może kogoś to interesuje* Mam w zapasie 12 postów *chyba...* i zaczęłam pisać opowiadanie, którego prolog kiedyś już się tu pojawił, ale wtedy go nie ciągnęłam, bo 1.) szkoła, czyli 2.) mało czasu, a w dodatku 3.) nie wiedziałam dokładnie, co chcę w nim zawrzeć :") Teraz już wiem, mam pomysł na każdy rozdział, a że pisze mi się je mega szybko, bo są dosyć krótkie, to w roku szkolnym na pewno się tu będzie pojawiać xD

To zarzucę Wam piknego gifa i już mnie nie ma B)

Mrrrrauuuu 'B)

Taeyeon

2 komentarze: