wtorek, 21 listopada 2017

HM #IG D.O



Just_Do_It

❤️ 478 polubień

Just_Do_It Wicher wieje 🌀#mądrości # okulary #na_czerwono
Zobacz wszystkie komentarze: 321
gooogolxd1 Fajny fikus 🌿
LittleKiller Elokwentny człowiek prawilnych okularów 👓
ColorMyWorld Brakuje mi tylko gołębia w tle, ale i tak jest super🐦🐦🐦


Just_Do_It

❤️ 270 polubień

Just_Do_It #mur #taki_look #🐧
Zobacz wszystkie komentarze: 190
zjemcienaobiad1996k Z przesłaniem *not bad* 🐧🐧🐧
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Co Ty tak wyglądassz jak obrażony? 😐 Obraziłeś się na mnie? 😮Przecież wyglądasz dobrze!😞
88crazyy @Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Nie wątpię, by tak było 😏


Just_Do_It

❤️ 236 polubień

Just_Do_It Możesz powtórzyć? Nie słuchałem 😎 #takie_tam #myphoto #
Zobacz wszystkie komentarze: 124
askisne 💗💗💗
yourname Mówiłem, że brakło papieru w łazience 🚽
krystalusion 2/10 😅


Just_Do_It






❤️ 378 polubień

Just_Do_It In the dark 🌃🌉🌘 # street #black_and_white #powaga
Zobacz wszystkie komentarze: 267
sangsumryba "... I see your smile." 😊
Bluee00Alex0 Nie płacz, kiedy odjadę... xD 😂😂😂
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Kupię Malucha i Cię przejadę! XDDDD 🐈🐱🐾


Just_Do_It

❤️ 381 polubień

Just_Do_It Złowić. Zabić. Zjeść 😋 #głodny #vmiukradłjedzenie #myśli_nad_zemstą
Zobacz wszystkie komentarze: 199
Chan_Brother_Of_Your_Sister Kilo Daehyuna poproszę! 😎
youarethepirate10 Wiesz, co się liczy? Ilość białka w dżdżownicy!🐧
krystalusion @youarethepirate10 Fuj 😐


Just_Do_It

❤️ 324 polubienia

Just_Do_It Fight Club XD 💪#na_zajęciach #trenujemy #XD
Zobacz wszystkie komentarze: 236
ryzoznawca_w_swiecie No prawie XD 😸
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Wyczuwam zakłócenia w mocy... Chyba chcesz komuś porządnie wpiesdolić xD 🙈🙉🙊
Kai_the_braineater Jak pięść nie wystarczy, to jeszcze masz tę fajną skrzynkę obok 😹😹😹

Just_Do_It


❤️ 403 polubienia

Just_Do_It I jak wyglądam? 😓 #blonde #hair #mała_zmiana
Zobacz wszystkie komentarze: 301
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek No ja Ci mówiłem, że umiem farbować, a Ty "Nieeee... Co jeśli pójdzie coś nie tak?" xD 🙈 Strachajło 😹 Czym się ziomek 😝
5danniese3 Idę umierać w samotności... 💘
qazwero A to dobrze 👌

Mamy nadzieję, że się podobało
Mile widziane będą komentarze
Team Sernikoluby

2 komentarze:

  1. Śmiechłam, śmiechłam motzno, tyle w temacie, pozderki! ;)

    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rownież pozdrawiamy i dziękujemy za kom! 😁
      Niedawno tak wgl zauważyłyśmy, że nie mu tu adnotacji... 😅

      Usuń