wtorek, 9 stycznia 2018

HM #CHAT Gwiazdeczka, Killer, Fangirl Stilesa

Witamy serdecznie...
Sangrim: ...w kolejnej części naszego "Zagrajmy w" xD I już od razu widać kto pisał Powitanko... Dawno Chatu nie było, co? No to pora na zmiany. Ja tu tylko na chwilkę, bo jutro, pojutrze i popojutrze trudne dni czekają mnie i nie tylko, więc toteż dlatego muszę szybko lecieć Tesseract ukraść, by móc sobie przywołać Chitauri, którzy mogliby zniszczyć taki jeden pewien budynek, a do jutra (10.01. tak ściślej, bo nwm kiedy to będzie publikowane XDD) już nie wiele czasu zostało i lolololololol, trzeba się sprężać! Baju! XD
Taeyeon: Kto pisał powitanie można rozpoznać tez w inny, bardzo prosty sposób. Mianowicie ja zawsze piszę "Hejka :)", a Rim się stara ciągle pisać coś innego. Hmmm... Tymczasem ja robię gułpie zadania na olimpiadę, zamiast się uczyć. O! W ogóle to przepisywałam dzisiaj cały zeszyt z 70 lekcjami. Jakby kogoś to interesowało, to przepisywanie takie zeszytu zajmuje 5h i coś około 15 minut, nie chce mi się sprawdzać ile dokładnie, ale to zapisałam :")
Pierwsza część CHATU była na samym początku wakacji :") Więc heh :") Druga po pół roku :")
Tooo... Miłego czytania/oglądania/obu naraz XD?

Jongin x Sangrim





Sangrim x Taeyeon




Taeyeon x Sangrim







Mamy nadzieję, że się spodobało
Mile widziane będą komentarze
Team Sernikoluby

2 komentarze:

  1. Padłam XD Zawsze rozbawia mnie to to łez XD 😂👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że kupiłam nową paczkę chusteczek, to mogę teraz nimi częstować 😹

      Usuń