wtorek, 2 stycznia 2018

HM #IG Minho

Witam i o sernik pytam. 
Nie, dzięki, mamy swoje 😁
Sangrim: Dawno nie było tu tej kruszynki wywodzącej się z chyba już półtorarocznej serii (w sumie to nie chce mi się liczyć)... Nie, nie mówię teraz o panu Minhaczu, ale mam bardziej na myśli samo IG. Mogę to nazwać miniserią? Albo serią poboczną? XD Cóż mogę dodać? Tak właściwie to nic. Życzę więc miłego wieczoru (/ranka/dnia/nocy/południa/...) i zapraszam do przeglądania! 
Taeyeon: Nooo czeeeeść 'B) Nie będę przedłużać - yourfavouriteminho na Was czeka XD




yourfavouriteminho 

💗 2573 polubienia 
yourfavouriteminho Nadal zastanawiam się nad zostaniem florystą... 🌸 @LittleKiller, lubisz kwiatki? 🌹😘 #savage #staywoke #truelove (W końcu i tak mnie odblokujesz, skarbie 💕)
Zobacz wszystkie komentarze: 568
ilikeparrots32 Tú eres lo que necesito 💕
goldenpromise482 Z serii "Kiedy dziewczyna mówi, że podobają się jej faceci w okularach, to myśli o takich osobach" 😍
krystalusion Cześć, @yourfavouriteminho 😘 Kim jesteś i dlaczego jeszcze się nie znamy 😏?


yourfavouriteminho

💗 4742 polubienia
yourfavouriteminho Thinkin' 'bout u, bb @LittleKiller 💑#bae #missingyou #crazyinlove
Zobacz więcej komentarzy: 769 
whoareu Więc... Często tu bywasz, @yourfavouriteminho? 😘
yourfavouriteminho @whoareu Znamy się? 😉
darkstar20_1 Adios, ludzie 👋 Teraz mogę umierać 😻


yourfavouriteminho


💗 2046 polubień
yourfavouriteminho Zastanawiam się, czy nie porzucić wizerunku bad boya i zostać florystą 🌹🌸🌼💐💮🌺🌻🌷 #żart #poprostupodobałymisiętekwiatki #badboy4ever
Zobacz więcej komentarzy: 587
ColorMyWorld @yourfavouriteminho Masz rację 👌 Jesteś bad botem. W końcu we wszystkim jesteś zły 😶
yourfavouriteminho @ColorMyWorld Nie mogłabyś pozbyć się sarkazmu z odpowiedzi? 😞
ColorMyWorld @yourfavouriteminho Tylko wtedy, gdy Ty pozbędziesz się głupoty z pytań 😐


yourfavouriteminho

💗 2591 polubień
yourfavouriteminho Jestem zbudowany w następujący sposób: 50% talentu 🎤🎹🎸, 40% swagu 🌚, 10% wody 💧 i 100% seksapilu 🔥🔥🔥 #watchyourself #goldstar #imthebest
Zobacz więcej komentarzy: 595
Kai_the_braineater To 200%, idioto 😑
yourfavouriteminho @Kai_the_braineater Tak, bo jestem dwukrotnością mężczyzny, którym nigdy nie będziesz 😛
4mekomelo2 Wyobraźcie sobie, że idziecie chodnikiem i nagle zauważacie, że tak przystojny chłopak na Was patrzy 😍😍😍


yourfavouriteminho

💗 4321 polubień
yourfavouriteminho Coś nie tak z moim telefonem, @LittleKiller 😞 #troublemaker #sexyaf #peace
Zobacz więcej komentarzy: 949
LittleKiller @yourfavouriteminho To może oddaj go do naprawy 😶
yourfavouriteminho @LittleKiller Och, nie... Chodziło o to, że nie ma w nim Twojego numeru 😘
Kai_the_braineater Znalazłem błąd na twojej koszulce 😐 Tam powinno być "trash" 😶


yourfavouriteminho

💗 2017 polubień 
yourfavouriteminho Jeżeli byłbym kobietą, też bym się w sobie zakochał @LittleKiller #spójrz #a #się #zakochasz 💘
Zobacz więcej komentarzy: 823
Kai_the_braineater @yourfavouriteminho Albo przestaniesz oznaczać MOJĄ dziewczynę, albo inaczej pogadamy 😠😬
la$tun!c0rn Jawline 💗💗💗
imnothater Twoje oczy są tak niebieskie jak woda w moim kiblu 😎


yourfavouriteminho

💗 3280 polubień
yourfavouriteminho Jestem numerem jeden, jeżeli chodzi o chłopaka, za którego chciałabyś wyjść @LittleKiller 😍 #przyszłażona #znalazłemcię #skarbie
Zobacz więcej komentarzy: 940
LittleKiller @yourfavouriteminho Ty tak do mnie czy przez przypadek mnie oznaczyłeś? 😕
Kai_the_braineater @LittleKiller @yourfavouriteminho Lepiej, żeby to serio było przez przypadek 😠
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek @Kai_the_braineater Wiijruuuującaaaaaa Pięść Zagłaaaaaaaaadyyyyyy 👽👽👽

Mamy nadzieję, że się spodobało
Mile widziane będą komentarze
Team 

4 komentarze:

  1. Czemu zrobiłaś z mojego Minho takiego... No... Głupka? Nwm jak to nazwać XD Wybacz mi XD
    I mam pytanko. Ile mniej więcej zajęłoby mi przeczytanie całego HM? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to wina naszego Demona! XD *uśmiecha się szeroko*
      Którakolwiek miała wybaczyć - wybacza xD *żądzi się przebaczeniami???*
      Zależy od tempa czytania... Mi jedna część zajmuje godzinę, ale nie umiem skupić się na tekście :P To tak odpowiadając, tooo... około jednego pełnego dnia i nocy? :')

      Usuń
    2. *rządzi
      Nie wiem czy kiedyś wspominałam, ale często zdarzają mi się usterki językowe XDDDD

      Usuń
  2. Ciekawe i zabawne ^^ zwłaszcza to drugie :P Fajne zdjęcia wybrałaś :P
    Pozdrawiam my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń