wtorek, 16 stycznia 2018

HM #IG Krystal

Ladies and Gentleman...
Sangrim: Właśnie się dowiedziałam, że jutro są zdj klasowe xD No i jest też sprawdzian z chemii... Może akurat zrobią to wszystko na drugiej lekcji? :') Nieeee, wątpię. O mały włos a byśmy przespały ten Wthorek (zagadka: znajdź w tym wyrazie ulubionego Avenger Sangrim), ale na straży pokoju i bezpieczeństwa stanęła Tae. Także ja teraz zjem z tej rozpaczy trochę chrupek, a Wam życzę miłego przeglądania xD
Taeyeon: Moja nauka na ten sprawdzian wyglądała w ten sposób, że przejrzałam w 3 minuty zeszyt, stwierdziłam "Dobra, trudno" i zamknęłam go XDDD A teraz czekam, żeby Rim mi wysłała lekcje z matmy, ale nieeeee, bo po co ;-; No. To tyle XD




krystalusion



💗 941 polubień
krystalusion Just a flawless photo that makes your day better 🌹 #flower #perfectjawline #purebeauty
Zobacz więcej komentarzy: 112
strange_hatter Oooh, red hair? Tell me what it's like to be single 😜
shyunnie Krok bliżej do serca Kaia 😸👌
Kai_the_braineater @shyunnie Czekaj, co? 😕


krystalusion








💗 529 polubień
krystalusion Dab on them haters 🎠⚡🎊 #me #myself #and #i
Zobacz więcej komentarzy: 173
jakepaulernr1 Motto Jake'a? 😏 Obserwuję 🙌
rockstar25 "They see me rollin', they hatin'..." 🚗
okey1dokey2yo3 Biedni kitowcy 😐 Power Rangersi zawsze wracają. Blobloblo 😖


krystalusion

💗 1910 polubień
krystalusion Charismatic gaze 💘💥🍓 #kocham #czerwony #kolor
Zobacz więcej komentarzy: 217
ryzoznawca_w_swiecie Te włosy wyglądają strasznie nienaturalnie 😕 Są sztuczne? 😮
LittleKiller @ryzoznawca_w_swiecie Są.
ColorMyWorld @LittleKiller Awww, to takie słodkie 😸 Starała się dopasować włosy do osobowości 😈


krystalusion

💗 823 polubienia
krystalusion Nareszcie czerwone włosy 🔥🔥🔥 #fire #hotaf #queen
Zobacz więcej komentarzy: 416
skipper2091 "Just smile and wave, boys. Smile and wave" 🐧🐧🐧🐧
trumpdonaldofficial Make America great again! 💢
ColorMyWorld Ten moment, kiedy tak bardzo starasz się nie śmiać 😂😂😂


krystalusion

💗 928 polubień
krystalusion Princess vibes 👑 #natural #upcomingchange #Cinderella
Zobacz więcej komentarzy: 192
zoyaaa4 @krystalusion Jeżeli Ty chcesz być Kopciuszkiem, to ja będę Roszpunką 👑👑👑
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek @zoyaaa4 @krystalusion To ja jestem Śnieżką! 👑🙌🍎
krystalusion @Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Czyli twoja twarz jest rezultatem zjedzenia zatrutego jabłka? To wiele wyjaśnia... 👌


krystalusion

💗 2187 polubień
krystalusion I'll be your medicine 🍭🍰🍪#pro #model #perfectshot
Zobacz więcej komentarzy: 506
Chan_Brother_Of_Your_Sister To wyjaśnia, czemu nadal jestem chory 😒
cookiemonster895 Pięknie 💕 Skąd ciuszki? 👚👟🔥
LittleKiller @cookiemonster895 Zgaduję, że z lumpeksu


krystalusion

💗 1420 polubień
krystalusion Jeżeli kiedykolwiek szukałbyś pięknej dziewczyny, to wiedz, że tutaj jest jedna 😘💞🌸 #beauty #słabyfotograf #dobramodelka
Zobacz więcej komentarzy: 253
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Gdzie niby? 😝
ColorMyWorld @Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Hahahah, jestem z Ciebie dumna 😁😁😁
zoyaaa4 #słabyfotograf!? 😤😬😠

Mamy nadzieję, że się spodobało
Mile widziane będą komentarze
Team Sernikoluby :")

2 komentarze:

  1. Ludzie, wyjaśnijcie mi proszę, jak to działa, że jak jednego dnia ogarnę zaległości z bloggera, to zaglądam na niego znowu dopiero kilka tygodni później, nawet jeśli obiecywałam sobie, że tym razem tak nie będzie? Ugh...
    Nadrobiłam wszystko tutaj i, jako że leniwy ze mnie kot, wszystkie pochwały zawrę w tym jednym komentarzu XD Soł, po pierwsze, miniaturki *udaje że wcale się z tym aż tak bardzo nie spóźniła* były superekstramegazajeqtfabiste (chyba nie znam innego słowa na pełniejsze oddanie mojego zachytu nimi XD). Naprawdę, szacun dla ciebie Tae, że umiałaś to ogarnąć tak, żeby codziennie wstawiać takie małe cudeńko. Ja bym nie dała rady xD I nawet nie będę próbować XDDDDDDD
    IG... cóż mogę o tym więcej powiedzieć? XDDDDDDD Po prostu kupa śmiechu i tyle, to samo z Chatem XDDDDDDD *chciała dodać coś kreatywnego, ale wena się na nią wypięła :(*
    Cóż... jako że ominęła mnie okazja na składanie życzeń świątecznych i noworocznych, to napiszę tylko to, co najważniejsze xD A więc życzę wam sernika XDDDDDDD Kuniec XDDDDDDD
    Nie no, dopowiedzcie sobie co tam chcecie, a ja lecę sprawdzać inne blogi (mam nadzieję, że przez ostatnie półtora miesiąca nie za wiele się wydarzyło... na co ja liczę? XD)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwaliłabym winę na Lodowe Olbrzymy 😹
      Nawet bym powiedziała, że tak jest po prostu wygodniej xD
      Czyli poziom się trzyma? :') *trzyma kciuki*
      Sernik to najważniejsza wartość na tym świecie! XD Tobie również życzymy sernika! XD Bo nikomu na świecie nigdy nie może go zabraknąć! :')
      Udanej misji, żołnierzu! 😸
      Pozdro!

      Usuń