wtorek, 27 listopada 2018

HM #IG Baekhyun




ryzoznawca_w_swiecie
馃挆 432 polubienia
ryzoznawca_w_swiecie Kkaebsong 馃尫#kwiateczki #przystojniacy #friends
Zobacz wszystkie komentarze: 128
Chan_Brother_Of_Your_Sister Czego #przystojniacy skoro mnie tam brakuje? 馃槙馃槖
8_animag_m Gdy przechodzi loszka 10/10 i pr贸bujecie zachowywa膰 si臋 naturalnie 馃憣馃憡
ColorMyWorld A jeszcze wczoraj to bawi艂o si臋 w piaskownicy :") P.S. Sami pierzecie sobie rzeczy z piachu. 馃憪


ryzoznawca_w_swiecie

   

馃挆 546 polubie艅
ryzoznawca_w_swiecie Przyszed艂 list z Hogwartu 馃檹 #Hogwart #bede_czarodziejem #superro
Zobacz wszystkie komentarze: 122
nooonaaa22 Wygl膮da jak laurka 5-letniego dziecka 馃槙
HUNger_Games_Guy Bo to laurka od Taehyunga 馃槀
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek @nooonaaa22 @HUNger_Games_Guy Co wam si臋 w niej nie podoba!? 馃槕馃槬


ryzoznawca_w_swiecie


馃挆 554 polubienia
ryzoznawca_w_swiecie Ja i m贸j JJ, tu z boku po lewej! (...) 馃悤馃惥 #doggo #kocham #wdomciu
Zobacz wszystkie komentarze: 355
gyugyu Jaki pan, takie pieso 馃悙
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek Iwona znalaz艂a swoje alterego w Corgi!!! 馃槏
Chan_Brother_Of_Your_Sister Co mnie z psem zdradzasz, Pokemonie jeden?! 馃樁馃樁


ryzoznawca_w_swiecie


馃挆 342 polubienia
ryzoznawca_w_swiecie Najlepsze urodziny ever!!! Dzi臋kuj臋 wszystkim 馃槆馃挭 #bday #friends #bestdayever
Zobacz wszystkie komentarze: 201
Kai_the_braineater O matku, czym to ja sobie zas艂u偶y艂em na bycie na zdj臋ciu? Jejciu, jejciu 馃憖
ColorMyWorld Ej, mia艂e艣 mnie oznaczy膰! XDD
LittleKiller Jejusz Mariusz, ale ty stary ju偶 jeste艣 X'DDD Seta Baek! 馃帀


ryzoznawca_w_swiecie


馃挆 352 polubienia
ryzoznawca_w_swiecie 馃尭馃尭馃尭 #flower #coolpic #goodmorning
Zobacz wszystkie komentarze: 78
ColorMyWorld Tylko mi tego nie zjedz 馃檴
Kai_the_braineater Moj膮 kuchni膮 gardzi, ale kwiatki to jak najbardziej b臋dzie sobie wpitala艂 xD
2qbee1 Anio艂 馃拫馃挒


ryzoznawca_w_swiecie



馃挆 556 polubie艅
ryzoznawca_w_swiecie Najbardziej fotogeniczny facet 艣wiata 馃拰 O, patrzcie - Kai te偶 tu jest! XDD
Zobacz wszystkie komentarze: 325
HUNger_Games_Guy Jaki desperat 馃槀
Terminator_rozowych_kotkow_z_planety_wscieklych_mrowek @HUNger_Games_Guy Iwonk臋 mi tu atakujesz??? Wyjecha膰 ci z gonga? 馃槖馃槧
real_sheep Jeste艣 taki przystojny, 偶e chyba dla ciebie zostan臋 gejem 馃檹馃挒


ryzoznawca_w_swiecie



431 polubie艅
ryzoznawca_w_swiecie Poranny spacerek po parku~!
Zobacz wszystkie komentarze: 129
Chan_Brother_Of_Your_Sister Po PARKu, powiadasz? Za du偶o wa偶ysz, bekonie! Nie pozwol臋 po sobie chodzi膰! XDD
cherysievic Bo wsystkie dzewa moje so!
Kai_the_braineater Patrzcie, kto si臋 z kuchni ruszy艂 Jutro zabierasz moje skarby na wsp贸lny spacerek!

Mamy nadziej臋, 偶e si臋 spodoba艂o
Mile widziane b臋d膮 komentarze
Team Sernikoluby

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz